کد مطلب: 51828
 
در گفت وگو با زاهدانه عنوان شد؛
برجام تاثیری در زندگی مردم ایجاد نکرد/ اقتصادمقاومتی تنها راه نجات کشور است
تعدادی از مولوی های اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه برجام تاثیر چندانی در وضعیت مردم ایجاد نکرده است، گفتند: تنها راه رهایی از مشکلات عمل به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۵
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان کنارک در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه در خصوص محقق شدن وعده های دولت تدبیر و امید در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گرچه یکسری اقدامات در این منطقه از سوی دولت انجام شده است اما عملا مردم چیزی لمس یا مشاهده نکرده اند.

مردم چیزی لمس نکردند

مولوی ملکی پور با بیان اینکه اوضاع زندگی مردم در استان تغییری نیافته است، گفت: تاکنون برجام منجر به ترقی و پیشرفت در استان نشده زیرا هنوز چیزی لمس نمی شود.
وی تصریح کرد: علی رغم اینکه سیستان وبلوچستان دومین استان پهناور کشور است اما همچنان سایه محرومیت بر چهره آن باقی مانده است.
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد نیز در این رابطه به خبرنگار زاهدانه گفت: مردم آنطور که باید چیزی را لمس و مشاهده نکرده اند.

اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات است
مولوی جان داد نارویی افزود: امیدواریم دولت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و افزایش توان داخلی» را سرلوحه کارخود قرار دهد و با اجرای این مهم اوضاع کشور را سروسامان دهد.
وی با بیان اینکه در برجام طرف مقابل بدعهدی کرده و به تعهدات خود پابرجا نماند، ادامه داد: برجام اثری بر کشور ایران ندارد زیرا مردم همچنان پای دفاع از ارزش ها و آرمان های سی و اندی سال گذشته خود پا برجا هستند.

سایه محرومیت در سیستان وبلوچستان
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با اشاره به اینکه سایه محرومیت در سیستان و بلوچستان پراکنده شده است، تصریح کرد: اگر مسئولان پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه امورات خود قرار دهند و در سایه اقتصاد مقاومتی به اقدام و عمل بپردازند مشکلات حل خواهد شد.
مولوی جان داد نارویی در پایان لازمه از بین رفتن محرومیت در استان را افزایش تولیدات داخلی و رسیدن به خودکفایی عنوان کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark