کد مطلب: 45528
 
خبرسازترین عضو شورای شهر کشور، همچنان خبرساز است/ اسب سواری عضو شورای شهر سراوان در اعتراض به شرایط آسفالت خیابانها
دادالله دادالهی عضو شورای شهر سراوان پس از پیروزی در انتخابات شورای شهر مدت هاست که با اسب و شتر در شهر تردد می کند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۷
 
به گزارش زاهدانه به نقل از عصر هامون، دادالله دادالهی عضو شورای شهر سراوان پس از پیروزی در انتخابات مدت هاست که با اسب و شتر در شهر تردد می کند و هدف خود از این اقدام را عدم آلوده سازی فضای شهر و آسفالت نا مناسب شهر می داند.
دادالهی که همواره در برابر پرسش مربوط به چرایی استفاده از اسب و شتر، با خنده ای خاص که گاه تبدیل به نیشخند می شود، می گوید: این قدر در خیابان چاله و چوله وجود دارد که سعی کردیم به عصر هجر روی بیاوریم تا دچار آسیب دیدگی در کمر نشویم.
وی ادامه می دهد: سال هاست خیابان های سراوان نه تنها آسفالت مناسبی دارد بلکه عریض تر هم نمی شود تا بتوانیم خودرو خود را پارک کنیم لذا 10 عدد اسب خریدم و آنها را به داخل شورا و شهرداری می برم.
این عضو شورای شهر با بیان اینکه بارها به شهردار گفته ایم که خیابان را آسفالت کند، اضافه کرد: بیشتر اوقات با اسب و گاهی با شتر به محل کار می روم که مدتی قبل یکی از اسب هایم مرد و مجبور شدم یک اسب دیگر از ترکمن صحرا خریداری کنم.
دادالله داداللهی که در برنامه های انتخابات شورای شهر سال 92 طرح هایی از جمله« 4 زن برای شهروندان و 40 فرزندبرای یارانه، مترو و قطار برقی اطراف سراوان،در آوردن سراوان از بن بست و تصاحب میراث مردگان توسط شهرداری و... را در برنامه های انتخاباتی خویش قرار داده بود، با اخذ بالاترین میزان آرا به تعداد 7 هزار 216 رای به عنوان نفر اول در میان سایر نامزدها به شورای شهر سراوان راه یافت.
دادالهی پیش از این رییس شورای شهر سراوان بود اما به در خواست خودش از این سمت استعفا و به عنوان یک عضو شورای شهر فعالیت می کند.
ادعا و برنامه های این فرد راه یافته به دور چهارم شورای شهر و روستای سراوان بازتاب گسترده ای در رسانه های داخل و خارج از کشور داشت.
این در حالی است که مهران محمودی رییس شورای شهر سراوان اقدام این عضو شورای شهر سراوان را ابتکار کلیه اعضاء شورای شهر در رساندن معضل آسفالت شهر به گوش مسئولین عنوان می کند و می گوید: شهرستان سراوان با وجود داشتن کارخانه قیر 120 تنی هنوز مردم شهرستان مجبورند به طریق 1400 سال پیش در شهر تردد کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark