کد مطلب: 55338
 
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان مطرح کرد
مبارزه با مواد مخدر مهمترین ماموریت پلیس در استان/70 قلیان سرا پلمپ شد
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه یک پنجم مواد مخدر کشور در سیستان وبلوچستان کشف شده است، گفت: مبارزه با مواد مخدر مهمترین ماموریت پلیس در استان است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پلیس سیستان وبلوچستان بی نظیرترین پلیس سطح کشور است، اظهار داشت: مهمترین ماموریت پلیس در این خطه از کشور مبارزه با مواد مخدر است که در این راستا امسال 120 تن مواد مخدر کشف شده است.
وی با بیان اینکه طرح نوروزی از بزرگترین و گسترده‌ترین طرح‌های اجرایی پلیس در طول ایام سال است، گفت: ا توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در سال 96 به عنوان مقصد گردشگری کشور تعیین شده شعار طرح نوروزی 96 پلیس نیز "آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی" می باشد از همین رو در تلاش هستیم تا بتوانیم این استان را به عنوان یک محل امن برای گردشگری به مردم کشور و دنیا معرفی کنیم و در این راستا در نوروز 96 افزایش 20 درصدی نیروها، واحدها و یگان‌های پلیس در استان انجام شده است.
فرمانده انتظامی استان در ادامه با بیان اینکه یک پنجم مواد مخدر کشور در سیستان وبلوچستان کشف شده است، افزود: در کشف جرم با رشد 92 درصدی، در جرائم مسلحانه با 14 درصد کاهش وقوع جرائم و در کشف پرونده های تعزیراتی و گمرکی به میزان ریالی این پرونده ها بالغ بر 95 درصد افزایش روبرو بوده ایم.
وی ادامه داد: در زمینه حوادث و سوانح راهنمایی و رانندگی سیستان وبلوچستان رتبه 4 درون شهری و رتبه 10 برون شهری و محورهای مواصلاتی را به خود اختصاص داده است.
سردار رحیمی کشف 9 میلیون لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات پلیس در استان عنوان کرد و افزود: بیش از هفتاد پاسگاه دیوار کشی و مجهز شده است.
وی با بیان اینکه پلیس با تفریح مردم و جوانان مخالف نیست، ادامه داد: حدود 70 قلیان سرا که شئونات مورد نظر را رعایت نکرده نیز پلمپ شده است.
Share/Save/Bookmark