کد مطلب: 43368
 
آتش‌گرفتن مرگبار سواری هیوندا/ پایان تلخ زندگی دو دختر جوان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری هیوندا و کشته و مصدوم شدن 4 تن خبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹
آتش‌گرفتن مرگبار سواری هیوندا/ پایان تلخ زندگی دو دختر جوان
 
به گزارش زاهدانه ، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در ساعت 11:22 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی هیوندا در مسیر غرب به شرق اتوبان بابایی بعد پل استخر مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی  سواری هیوندا به یکباره به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی بزرگراه خارج شده و پس از برخورد با گاردریل میانی اتوبان کاملا شعله ور شده بود  و این خودرو 4 سرنشین نیز داشت.

ملکی افزود: تا قبل از رسیدن آتش‌نشانان دو پسر 18 و 19 ساله از داخل خودرو بیرون آمده بودند و به علت آسیب‌دیدگی تحویل عوامل اورژانس شدند اما دو خانم 18 و 19 ساله در داخل کابین خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان بلافاصله پس از خاموش کردن آتش این دو نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت شدت جراحات و سوختگی این دو نفر جان خود را از دست داده بودند.

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی ترافیک سنگینی در این محل تشکیل شده که آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه بزرگراه عملیات در ساعت 12:25 دقیقه به پایان رساندند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark