کد مطلب: 58038
 
مسؤول بسیج طلاب وروحانیون زاهدان عنوان کرد؛
توزیع 200بسته حمایتی کمک مومنانه توسط طلاب جهادگر بسیجی در زاهدان
حجت الاسلام مهدی کوچکزایی گفت: طلاب بسیجی گروه حهادی شهید پیشداد 200 بسته حمایتی کمک مومنانه را در میان حانواده های یی یضاعت زاهدان نوزیع کردند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
توزیع 200بسته حمایتی کمک مومنانه توسط طلاب جهادگر بسیجی در زاهدان
 
حجت الاسلام کوچکزایی مسئول بسیج طلاب و روحانیون زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز ، بیان کرد: طلاب بسیجی گروه جهادی شهید پیشداد شهرستان زاهدان با توجه به ایام ما مبارک رمضان و لزوم کمک به نیازمندان تعداد 200بسته معیشتی را بین خانواده های بی بضاعت این شهرستان توزیع کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در بیاناتشان بر ایجاد رزمایش گسترده در راستای کمک به نیازمندان در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان تاکید کردند بنابراین گروه‌های جهادی و بسیجیان نیز به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفته و با تمام ظرفیت وارد میدان شدند.

 




وی خاطر نشان کرد: حضور قشر طلاب و روحانیون در کنار مردم، همواره سبب دلگرمی مردم شده، بنابراین طلبه های جهادی در مشکلات اساسی و معضلات پیش‌آمده‌ی اجتماعی همیشه همراه مردم هستند.

حجت الاسلام کوچکزایی تاکید کرد: طلاب جهادی تا نابودی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark