کد مطلب: 57165
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
سردار شهید فارسی فردی مبارز و جانباز بود/همه مدیون قطرات اشک خانواده شهدا هستیم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید محبعلی فارسی، فردی مبارز، مجاهد، معلم، آزاده و جانباز بود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور عصر امروز در مراسم دومین سالگرد شهید محب‌علی فارسی و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهداکه به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی، تربیت دینی و اسلامی در گلزار شهدای زاهدان برگزار شد، افزود: سردار شهید محبعلی فارسی، فردی مبارز، مجاهد، معلم، آزاده و جانباز بود.

وی با بیان اینکه همه آحاد مردم و مسئولان مدیون خانواده شهدا هستند، اظهار کرد: اگر امروز در ساحل امن و آرامش در این نظام اسلامی و در نقاط مختلف مملکت زندگی می کنیم، مدیون ایثارگری، جانبازی و رشادت مجتهدانی است که از خود گذشتند، افرادی که قد رعنا و رشید آنان بر زمین قرار گرفت تا ما امروز بعد از چهل سال، جانانه بر روی پای خود بایستیم، افرادی که از همه چیز خود گذشتند و امروز همه مدیون لحظه لحظه جانفشانی آنها هستیم.

این مسئول در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: همه ما مدیون قطرات اشک خانواده شهدا هستیم، امروز امنیتی داریم که در دنیا به آن افتخار کرده و برگ برنده این نظام به شمار می آید، این در حالی است که تمام استکبار و دشمنان دست به دست هم دادند که ما نباشیم و نمانیم و این عزت را در دنیا نداشته باشیم.

وی ادامه‌داد: اگر روزی القاعده، طالبان و دست و پا نشسته هایی به نام داعش بلند می شوند همه برای زمین زدن ما است ولی به رشادت و مردانگی مردان مرد این مملکت و شیرزنانی که زینب وار و زهرا وار پا در عرصه جهاد و دفاع گذاشتند، امروز علاوه بر اینکه امنیت خود ما تامین شده تامین کننده امنیت دیگران و مظلومان عالم نیز هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما با اقتدار امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم این در حالیست که قبلاً باید فشنگ کلاش را با واسطه می خریدیم ولی به برکت جانفشانی جانبازان و ایثارگران مجاهدان و پشتوانه هشت سال دفاع جانانه مردان این مملکت امروز آزمایش موشک ما مستکبرین را به لرزه انداخته و ریشه این لرزه درصبر و تحمل بزرگ مردانی است که بزرگی کردند تا ما بزرگ بمانیم، رشادت به خرج دادند که ما در دنیا رشید باشیم.

به گفته وی، حدود 90 ماه حضور در صحنه های دفاع مقدس برای سردار سرفراز فارسی حدود 27 ماه اسارت در چنگال خبیث ترین خبیث های عالم و حدود 27 سال با جان خود دست و پنجه نرم کردن; همه ما مدیون این لحظات هستیم.

وی ادامه‌داد: عزت و اقتدار ما امروز به برکت این خون ها است، اگر کربلا ماندگار شد به واسطه اباعبدالله ها بود و اگر امروز نظام اسلامی ایران که دشمنان چنگال برای آن تیز کردند، بخاطر اینکه ما را زمینگیر کنند به خاطر شهدا است.

وی تصریح کرد: داعشی که زمانی در 50 کیلومتری مرزهای ما آمده بود امروز به دنبال سوراخ موشی می گردد تا از خود محافظت و مراقبت کند.

وی افزود: امروز باید مراقب باشیم مرزهای جغرافیایی مااگر هم مورد تهدید باشد سینه سپر کنندگان و فرزندان سید علی خامنه‌ای در تمامی نیروهای مسلح هستند و در مقابل دشمنان اماده اند تا در کمترین زمان دشمن را زمینگیر کنند.

اکبرپور خاطر نشان کرد: امروز باید مراقب مغزها و هجوم به آن باشیم تا دشمن مغز ما را تسخیر نکند،امروز باید جوانان نگاهی به عکس زیبای شهدا انداخته و ببینید که از مجلات آنهاست که امروز راحت در کوچه و خیابان قدم می گذارند، مسئولین فرهنگی که مرزبانان فرهنگی هستند و معلمان که سنگر داران عرصه علم و دفاع و مجاهدت علمی هستند بدانند دشمن در تلاش است مغز و فکر جوانان ما را تسخیر کند.

به گفته این مسئول، اگر امروز یک دیوانه اقدام به عملیات انتحاری می کند نشان از ناامنی نیست دلیل بر کودنی و بدفهمی آن نابخرد است.

وی ادامه‌داد:اگر تربیت دینی و تزکیه دینی باشد سرداری همچون محبعلی فارسی از آن بیرون می آید که درد و رنج را تحمل می کند و کمتر کسی می داند بر آن مرد رعنا چه گذشت، اگر تربیت غیر اسلامی باشد داعش یا تفکر پست آل سعود سر بر می اورد.

این مسئول در ادامه گفت: دشمن در تلاش است تا رشادت های خود را فراموش کنیم باید مراقب باشیم جای شهید و جلاد عوض نشود و برعکس و تربت شهید بوسه زد، نباید اختلاس گر را جزو ذخایر انقلاب بدانیم ذخایر انقلاب خانواده شهدا هستند.

وی با تبریک روز معلم نیز خطاب به آنان گفت: از معلمان خواستاریم آنهایی که عرق ملی و زهرایی دارند، مراقب باشند دشمن نتواند به اجرای سند 2030 بپردازد وآموزه های غلط جای آموزه های دینی اسلامی را بگیرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark