کد مطلب: 59965
 
برنامه های عجیب و غریب برای تلفن همراه که باور نمی کنید وجود داشته باشند!
برنامه‌هایی برای تلفن‌های همراه وجود دارد که شاید کمتر کسی از وجود آن‌ها اطلاع داشته باشد و شناختشان می‌تواند باعث سرگرمی شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
 
به گزارش زاهدنیوز،به نقل از اپیکو؛ از Uber گرفته تا Gmail و Skyscanner، برنامه‌های زیادی وجود دارد که بسیار مفید هستند و زندگی را بسیار راحت‌تر می‌کنند. همچنین بازی‌هایی اعتیاد آور مانند Candy Crush و PUBG وجود دارد که افراد مدتی با آن‌ها سرگرم می‌شوند. یک سری برنامه‌های عجیب و غریب وجود دارد که کاربران را متعجب می‌کند و برای همه سوال است که چرا کسی این برنامه‌ها را ایجاد می‌کند و چرا مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند؟ اما مسئله این است که افراد زیادی هستند که از این برنامه‌های وحشتناک لذت می‌برند.

این گزارش معرفی چند برنامه عجیب و غریب است، اما قبل از معرفی این برنامه‌ها باید بدانیم که چرا این برنامه‌های عجیب و غریب حتی وجود دارند و مردم با استفاده از آن‌ها چه چیزی دریافت می‌کنند.

چرا این برنامه‌های عجیب و غریب حتی وجود دارند؟

زندگی به صورت یکنواخت بسیار عادی و خسته کننده است. بعضی اوقات لازم است که هیجانی وارد زندگی شود. این برنامه‌های عجیب توسعه یافته اند تا افراد بتوانند به تنهایی یا در کنار دوستان خود کمی سرگرم شوند و خاطرات خوبی برای سال‌های آینده بسازند. بیشتر این برنامه‌های عجیب و غریب رایگان هستند.

Share/Save/Bookmark