کد مطلب: 45375
 
رییس پلیس فتا سیستان وبلوچستان خبر داد:
سوء استفاده 46 میلیون ریالی از اعتیاد پسر جوان
با تلاش کارآگاهان سیستان و بلوچستان فردی که با سوء استفاده از اعتیاد دوست خود اقدام به برداشت مبلغ 46 میلیون ریال از حساب مادر وی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
سوء استفاده 46 میلیون ریالی از اعتیاد پسر جوان
 
به گزارش خبرنگار زاهدانه، سرهنگ دوم سید محمد حسینی پور بااعلام این خبر گفت: خانمی به این پلیس مراجعه و از برداشت مبلغ 46 میلیون ریال از حسابش شکایت و درخواست رسیدگی به موضوع را کرده و در این راستا پرونده تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و اطمینان از صحت موضوع با پیگیری سرنخ های به دست آمده برداشت کننده غیر مجاز را که دوست فزرند شاکبه بود شناسایی و به این پلیس احضار کردند.
رییس پلیس فتا سیستان وبلوچستان افزود: متهم در رویارویی با مدارک مستدل به ویژه انتسابی اعتراف و بیان داشت که پسر شاکی دوست وی و معتاد است و روزی پس از مصرف مواد مخدر از حالت غیر طبیعی وی استفاده کرده است و اطلاعات کارت بانکی مادرش را از وی گرفته و از ان پس طی چندین مرحله اقدام به برداشت مبلغ 46 میلیون ریال از آن حساب کرده است.
وی ادامه داد: این متهم پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
حسینی پور در خصوص حفاظت از اطلاعات شخصی و محرمانه به شهروندان توصیه کرد: به منظور پیگشیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و رمز کارتهای بانکی را به صورت دوره ای تغییر دهند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark