کد مطلب: 39075
 
اعزام هیئتی از کمیسیون امنیت ملی به سراوان / اگر پاکستان توانایی حراست از مرزها را ندارد، تکلیف خود را بدانیم
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما این است که دولت پاکستان از مرزهای خودش حراست کند و اگر نمی‌تواند بر این امر نظارت داشته باشید ما تکلیف خود را بدانیم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۳
اعزام هیئتی از کمیسیون امنیت ملی به سراوان / اگر پاکستان توانایی حراست از مرزها را ندارد، تکلیف خود را بدانیم
 
به گزارش زاهدانه ، "سید حسین نقوی‌حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به حادثه شب گذشته پاسگاه مرزی سراوان و به شهادت رسیدن 4 نفر از نیروهای ناجا، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه (15 مهر ماه) حوادث تروریستی گذشته در مرز سراوان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی افزود: در این جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نیرو‌های پاسگاه که مقاومت خوبی در چند ماه گذشته داشته و توطئه تروریست‌ها را در هم شکستند، پاکستان را محکوم کرد، چراکه انتظار ما این است که دولت پاکستان از مرزهای خودش حراست کند و اگر نمی‌تواند بر این امر نظارت داشته باشید ما تکلیف خود را بدانیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرزهای پاکستان تبدیل به محل امنی برای گروه‌های تروریستی شده است و این نا امنی‌ خسارت زیادی به ما تحمیل کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای  گفت: همچنین در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون قرار شد تا هیئتی برای تقدیر از اقدامات دلیرانه نیروهای امنیتی این منطقه و بررسی وضعیت امنیت آن از سوی کمیسیون به مرز سروان اعزام شود اما زمان اعزام این هیئت هنوز مشخص نشده است.

نقوی حسینی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه دیپلماسی ما باید مراتب اعتراضات جمهوری اسلامی ایران را به دولت پاکستان اعلام کرده و در رابطه با نا امنی‌های به وجود آمده به دولت پاکستان اخطار دهد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark