کد مطلب: 58119
 
نماینده زاهدان عنوان کرد؛
اقتدار نیروی انتظامی دسیسه های دشمنان را خنثی می کند/ دشمنی آمریکا باملت ایران تمام شدنی نیست
حسینعلی شهریاری گفت‌‌:نیروی انتظامی نیرویی کارآمد و توانا در بخش های مختلف از جمله تامین امنیت است که در مقابله با اشرارو قاچاقچیان عملکرد بسیارمطلوبی دارد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۴
 
شهریاری نماینده زاهدان در مجلس در گفت و گو با  زاهدنیوز، بیان کرد:دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست و دولت آمریکا همواره با روش های مختلف به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است و تحریم ها یکی از این ابزار برای ضربه زدن به ملت ایران است.

وی افزود:دولت آمریکا تاکنون به دفعات، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور را تحریم کرده است اکنون نیز با تحریم فرماندهان نیروی انتظامی کشور به دنبال تضعیف امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی نیرویی کارآمد و توانا در بخش های مختلف از جمله تامین امنیت است که
در مقابله با اشرارو قاچاقچیان عملکرد بسیارمطلوبی دارد.

وی تاکید کرد: اقتدار نیروی انتظامی بسیاری از دسیسه های دشمنان را در نا امن کردن مرزهای کشور خنثی کرده است و بدیهی است که دولت آمریکا که سرمنشا تمام این دسیسه هاست این اقتدار نیروی انتظامی را برنمی تابد.

شهریاری اذعان کرد:این تحریم ها تاثیری در اعتلا و پیشرفت کشور ندارد و بیشتر جنبه سیاسی و تبلیغاتی دارد وگرنه اکثر مسئولینی که تاکنون تحریم شده اند مبادلات خارج از کشور ندارند و این تحریم ها تاثیری در روند پیشرفت کشور ندارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیرویی خدوم و حامی مردم است، تصریح کرد: نیروی انتظامی ضربات زیادی به جاسوسان آمریکایی و اروپایی در جمهوری اسلامی زده شده و نیروی انتظامی و امنیتی در شناسایی و برخورد با این جاسوسان عملکرد بسیار خوبی داشته اند و این سبب عصبانیت آمریکا و دشمنان ایران اسلامی است و وجود چنین نیروی قدرتمندی در کشور را نمی توانند تحمل کنند.
Share/Save/Bookmark