کد مطلب: 57219
 
پاسخی به یک شبهه/استاندارد سازی در اولویت شرکت گاز قرار دارد
استاندارد سازی در گاز رسانی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان در اولویت کار شرکت ملی گاز قرار دارد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۵
 
به گزارش زاهدنیوز، در سنوات اخیر گلایه های بسیاری از وضعیت گاز رسانی به سیستان و بلوچستان مطرح شده و می شود، برخی از این گلایه مندی ها از سوی نمایندگان و مسئولان و بعضی نیز از سوی مردم عنوان می شود.

یکی از این گلایه مندیها، کم شدن قطر لوله های گاز رسانی در نقاط مختلف استان است به نحوی که هر چه روند گاز رسانی از نقاط جمعیتی به نقطه ای دیگر پیشرفت می کند، شاهد کاهش قطر لوله های انتقال دهنده گاز شهری می باشیم.

در آخرین نشست یکی از نمایندگان سیستان نیز از کم شدن قطر لوله ای که به سمت منطقه سیستان در حال نصب می باشد نیز گلایه شده بود و این نماینده گفته بود در تلاش است که قطر لوله را به حالت ثابت نگه دارد.

استاندارد سازی در اولویت کار شرکت گاز قرار دارد
سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: اینکه قطر لوله انتقال دهنده گاز از 56 اینچ به 36 یا کمتر از آن رسیده است، یک مسئله فنی بوده و براساس محاسبات و بررسیهای فنی انجام می شود.

رضا پنجابی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: طراحان بر اساس برآورد مصرفی که در نقاط مختلف صورت گرفته میزان اینچ را در نظر گرفته و اجرایی می شود، براساس طراحی انجام شده، تا 30 سال آینده هیچ مشکلی با گازکشی تمامی نقاط جمعیتی، شهرک های صنعتی و غیره حتی با افزایش کارگاه های تولیدی و کارخانجات و صنایع و حتی افزایش منازل مسکونی در استان نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر خط کشیده شده نیاز فعلی را تا 30سال آینده را پاسخگو خواهد بود و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: شرکت ملی گاز با توجه به حساسیت موضوع، تنها با استانداردهای بین المللی اقدام به غعالیت می کند و در این راستا نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark