کد مطلب: 59794
 
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی:
شعار مرگ بر اسراییل تا نابودی کامل این غده سرطانی ادامه دارد
فداحسین مالکی گفت: شعاربرائت از استکبار جهانی تا زمانی که دست از شرارت های خود برندارند به قوت خود باقیست.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۱۷
 
فداحسین مالکی نماینده زاهدان درمجلس شورای اسلامی در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: امسال روز قدس متفاوتی را به دلیل تحولات مختلف جهان و انزوای سیاسی آمریکا و اسراییل شاهد هستیم.

وی افزود: حمایت سردمداران استکبار جهانی ازپدیده خودساخته داعش، با هدف دور کردن نگاه جهان اسلام از مسئله فلسطین انجام گرفت، اما رشادت های شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت سبب نابودی این گروه تروریستی شد.

وی خاطرنشان کرد: شرارت های آمریکا و اسراییل بعد از پیروزی انقلاب شدت گرفت و دشمنی آنان به پیش از اسلام بازمی گردد و شعاربرائت از استکبار جهانی تا زمانی که دست از شرارت های خود برندارند به قوت خود باقیست.

مالکی تاکید کرد: دیپلماسی منفعل ما سبب شد تا اسراییلی ها در بسیاری از کشورهای اطراف ما نفوذ کرده و پایگاه بزنند و این موضوع سبب خشم بسیاری از ملت ها شده و خواستار اخراج آنها از خاک خود هستنداین جرثومه فساد سبب بدبختی مسلمانان است و شعار مرگ بر اسراییل تا نابودی کامل این غده سرطانی ادامه دارد.

نماینده زاهدان تصریح کرد: شهید سلیمانی شخصیت ممتاز تاریخ جهان اسلام است، اگر قدرت فرماندهی بی نظیر این سرداربزرگ نبودمشخص نبود چه بلایی بر سر بغداد و دمشق می آمد و اقتدار او آتش بر جان های دشمنان افکنده بود.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark