کد مطلب: 32784
 
همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان در زاهدان برگزار شد
دومین همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان با حضور مدیران واحد های تولیدی، کارشناسان و مسئولان محلی در زاهدان برگزارشد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۳
همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان در زاهدان برگزار شد
 
به گزارش زاهدانه ، در این همایش که صبح چهارشنبه با حضور جمعی از تولید کنندگان و کارشناسان در تالار اجتماعات بعثت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زاهدان برگزار شد بر نوع ارایه خدمات و کیفیت لازم به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این همایش با بیان اینکه براساس ماده 9  قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان  و به منظور ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجمن‌های غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی مستقل در سراسر کشور راه‌ اندازی خواهد شد افزود: اجرای این سیاست گام بلند و موثری در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کالاهای با کیفیت است.

نادر میرشکار با اشاره به اینکه انجمن های حمایت از حقوق مصرف کننده در سه سطح شهرستانی‌، استانی و ملی ایجاد و پس از ثبت در وزارت بازرگانی فعالیت‌ آنها رسمیت خواهد یافت گفت: هدف از اجرای این سیاست افزایش انگیزه و حساسیت تولید کنندگان در ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: با توجه به وضعیتی کنونی که کشور با مسائل مربوط به تولید و حقوق مردم دست و پنجه نرم می‌کند این شعار بسیار اندیشمندانه، پایدار، اساسی و توسعه‌ای است.

وی تاکید کرد: اگر به این باور برسیم که فلسفه ایجاد انجمن های حقوق از مصرف کننده شنیدن صدای مردم و پاسخ به مطالبات آنها است لذا در این صورت می‌توان از حقوق تولیدکنندگان محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب نیز دفاع کرد.

Share/Save/Bookmark