کد مطلب: 57174
 
خاموش بودن تنها خودپرداز مهرشهر زاهدان به 3 ماه رسید!/ مسئولان سیستان و بلوچستان دغدغه مردم برایشان مهم نیست
تنها دستگاه خودپرداز قابل دسترس برای مردم در منطقه مهر شهر، حدود سه ماه می باشد که خاموش بوده و این موضوع، مردم ساکن در این منطقه را دچار مشکل کرده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۷
 
به گزارش زاهدنیوز، در منطقه مهرشهر زاهدان حدود 13 هزار نفر زندگی می کنند، در این نقطه از شهر زاهدان تنها یک دستگاه عابربانک در دسترس عموم مردم می باشد.

در حال حاضر نه تنها وجود یک دستگاه عابربانک به خودی خود یکی از مشکلات مهرشهر می باشد، اما خاموشی این دستگاه نیز در سه ماه اخیر بر مشکلات مردم افزوده است.

هم اکنون مردم این منطقه برای دسترسی به یک دستگاه خودپرداز(عابربانک) اجبارا باید به مرکز شهر و یا منطقه زیباشهر مراجعه کنند و در گلایه هایی خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع شده اند.

شایان ذکر است دو گزارش با عنوان "یک دستگاه عابربانک سهم 13 هزار نفر در مهرشهر زاهدان!/رفاه ساکنان پروژه مسکن مهر هنور در دستور کار مسئولان نیست" در 6اسفندماه گذشته و "خاموش بودن چند هفته ای تنها خودپرداز مهرشهر زاهدان!/نظارت بر فعالیت دستگاه های عابربانک کم است" در 20 اسفندماه سال 97، در پایگاه خبری زاهدنیوز منتشر شده بود و تاکنون هیچ نهادی نسبت به رفع این مشکل اقدام نکرده است.

این دستگاه عابر بانک مربوط به یک موسسه مالی و اعتباری می باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark