کد مطلب: 36924
 
مسئولان با بهره‌گیری از تجارب جنگ تحمیلی، از مشکلات عبور کنند
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس برای ما تجارب زیادی به همراه داشت، تجارب گرانبهایی که امروز مسئولان ما با بهره‌گیری از آنها می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف سازند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
 
حجت‌الاسلام حسن ابوترابی‌فرد
به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام حسن ابوترابی‌فرد امروز در گردهمایی عظیم آزادگان سیستان و بلوچستان که با حضور مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، و جمع زیادی از آزادگان در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: آزادگان سرافراز ما با استقامت بی‌نظیر خود در قلب دشمن توانستند روحیه دشمنان را خرد کنند و به آمریکا و هم‌پیمانش درسی دهند که هرگز دندان‌های خود را به سوی ملت ایران تیز نکنند.

وی با بیان این‌که آزادگان و جانبازان و ایثارگران، سرمایه‌های گرانبهایی برای کشور هستند، افزود: دوران 8 سال دفاع مقدس برای ما تجارب زیادی به همراه داشت، تجارب گرانبهایی که امروز مسئولان ما با بهره‌گیری از آنها می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف سازند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امروز زندگی خود را مرهون شهامت، دلیری و آزادگی تمامی رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، شهدا و آزادگان می‌دانیم که برای پایداری امنیت ملی از جان و مال خود گذشتند.

ابوترابی‌فرد گفت: در جنگ تحمیلی که دشمن با حمایت‌های تسلیحاتی زیادی مواجه بود اما رزمندگان ما با نیروی ایمان و اراده‌ای قوی و با دست خالی در برابر تمامی دشمنان ایستادند و به پیروزی‌های بزرگی هم دست یافتند.

وی اضافه کرد: جانبازان و آزادگان، به عنوان نمادی از پایداری و استقامت برای حفظ کیان اسلامی در جامعه محسوب می‌شوند چراکه امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و مقاومت و پایداری آزادگان است که در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان‌ این‌که آزادگان شهیدان زنده‌ای هستند، عنوان کرد: آنان با رشادت، پایمردی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ایستاده‌اند و استقلال و آزادگی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

ابوترابی‌فرد گفت: آزادگان با مقاومت، رشادت و ایستادگی به همه آزادیخواهان جهان، درس مقاومت و پایمردی را دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید مسئولان تلاش کنند تا جوانان و نوجوانان ما بیش از گذشته با آزادگان به عنوان پیشقراولان استقامت و ایستادگی آشنایی یابند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آزادگان سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و با تاسی از سیره و منش ائمه اطهار (ع) و فراگرفتن درس صبوری و پایداری از حضرت زینب (س)، دوران اسارت را با بدترین شکنجه‌ها و رنج‌ها پشت سر گذاشتند و مقاومت و سرافرازی را در صفحات تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی‌مان به ثبت رساندند.

ابوترابی‌فرد افزود: آزادگان، مایه افتخار کشورمان هستند و امروز در مسیر سبز پیروزی حرکت می‌کنند.

وی به ناامنی‌های موجود در کشورهای همسایه به دلیل حضور استکبار اشاره کرد و گفت: حضور آمریکا و استکبار جهانی در کشورهایی از قبیل عراق، سوریه، افغانستان، فلسطین و غیره و ایجاد نامنی‌های مختلف در این کشورها به خاطر غارت و چپاول سرمایه‌ها و منابع عظیم در این کشورهاست.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار و مراقب باشیم زیرا دشمنان از پیشرفت‌های علمی ما به شدت عصبانی بوده و تلاش دارند تا از طریق تخریب فرهنگی و اقتصادی کشورمان به اهداف شومشان برسند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : تسنیم