کد مطلب: 35394
 
یادداشت
ماهواره قلب خانواده ها را نشانه گرفته است
پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، پیامدها و آثار گوناگونی را در بر داشت و استکبار جهانی را با چالش های سهمگینی روبرو کرد .
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۷
ماهواره قلب خانواده ها را نشانه گرفته است
 
به گزارش زاهدانه ، وبلاگ " زاهدان بلاگ " نوشت :
پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، پیامدها و آثار گوناگونی را در بر داشت و استکبار جهانی را با چالش های سهمگینی روبرو کرد . تمدن غربی که بیش از چهارصد سال کوشیده بود با دور نگه داشتن مذهب از عرصه اجتماعی انسان ، ساختارهای اجتماعی و سیاسی جهان سلطه را بر منفعت پرستی فردی استوار سازد ، یکباره خود را در مقابل موج تازه ای دید که انسانیت را به بازگشت به و فطرت الهی و ایمان فرا می خواند . از این رو ، مناسبات مسلط بر نظام جهانی ، قدرتمندان را به مقابله با نظام مردم سالاری دینی ، به عنوان مهمترین عوامل ناهمخوان با نظم تحمیلی مبتنی بر سلطه کشاند .

در اینجا فقط به گوشه ای از اقدامات دشمن که برعلیه نظام اسلامی بوده اشاره می کنیم : 1- شورش خوزستان در اوایل انقلاب 2- غائله کردستان از سنندج تا پاوه 3- غائله گنبد و ترکمن صحرا 4- ریاست جمهوری بنی صدر 5- کودتای طبس 6- کودتای نوژه 7- جنگ تحمیلی

اما با یاری خداوند متعال دشمن در همه این توطئه ها به دلیل وجود رهبری آگاه و مردم همیشه در صحنه با شکست مواجه شد و دشمن به این نتیجه رسید که بهترین راه برای سلطه به مسلمان هدف قرار دادن دین ، ایمان و اعتقادات آنان است و آخرین حربه دشمنان برای شکست نظام اسلامی ، بهره گیری از اهرم تهاجم فرهنگی است . آمریکایی ها سالانه میلیون ها دلار برای تغییر افکار و باورهای ملت های مسلمان در جنگ « قلب ها و ذهن ها » هزینه می کند .

دشمنان دریافتند که بوسیله جنگ نرم و ورود ماهواره به کانون خانواده ها با تظاهر به فرهنگ جهانی و شعارهای دروغ و آزادی می توانند بر غیرت ملی و دینی و همچنین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران حمله برده و آن را تضعیف و در نتیجه به نابودی بکشانند و اینگونه به اهداف خود برسند .

دشمنان پس از سالها تحقیق و تحلیل در مورد اعتقدات و روحیات خانواده های ایرانی با صرف هزینه های کلان شبکه های ماهواره ای فارسی زبان را راه اندازی کردند ( و هر روز هم به تعداد آنها افزوده می شود ) .

در این شبکه ها انتقال فرهنگ از طریق سریال ها و فیلم های مختلف به تدریج باعث می شود که فرهنگ مخاطبان به طرز غیر ملموس تغییر یافته و غیرت دینی از آنها گرفته شود.

این سریالها به گونه ای حرفه ای ساخته شده است که از کودک 4 ساله تا افراد مسن 80 ساله انتظار پخش آنها را می کشند.

هنگامی که اعضای خانواده در روزهای متوالی سریال های نامناسب ماهواره را که هدف آنها عادی سازی روابط با نامحرم است مشاهده می کنند مرزهای اخلاقی بین اعضای خانواده کمرنگ می شود و عفت زنانگی و غیرت مردانگی مفهومی نا آشنا و غریب جلوه می کند . فیلم های ماهواره ای در صدد تثبیت روابط موازی در بیرون از خانواده هستند به طوری که خیانت به همسر را امری طبیعی جلوه می دهند که به تدریج موجب دلسردی و بی مهری و موجب فروپاشی بنیان خانواده می شود . (این موضوع را با تهیه امار طلاق در سالهای اخیر به خوبی میتوان مشاهده نمود).

از دیگر اهداف این شبکه های ماهواره ای ترویج هم خانگی های بدون ازدواج است و همچنین اشاعه فحشا و بی بند است که می توان این را در قالب سریال ها ، میان برنامه ها و آگهی ها که مظاهر ضد اخلاقی را تبلیغ می کنند مشاهده کرد .

منع قانونی دیدن برنامه های ماهواره ای اگر چه لازم است اما کافی نیست بلکه باید علاقه مردم به ماهواره و برنامه های آن را که مبداء و عامل اصلی گرایش به ماهواره است خشکاند و این امر میسر نمی شود مگر با همکاری خانواده با دولت ، دولت باید با متنوع کردن برنامه های تلویزیونی خود بتواند جایگزین مناسبی برای ماهواره ایجاد کند و خانواده ها هم با هوشیاری و آگاهی از آسیب های شوم ماهواره در خانواده از ورود این شیطان غربی به خانه ها جلوگیری کنند.

از : اکبر . ت
Share/Save/Bookmark