کد مطلب: 47733
 
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:
مجلس در مقابل حق و حقوق مردم کوتاه نمی آید/ مسئولین استانی تلاش خود را جهت پیشرفت پروژه های استانی مضاعف کنند
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی مهمترین وظیفه فعلی دولت را ایجاد تعامل بهتر با نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: در حال حاضر نه تنها جوانترین جمعیت کشور متعلق به این استان است بلکه بیشترین آمار بیکاری را نیز در این منطقه شاهد هستیم.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷
 
سید باقر حسینی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه مهمترین وظیفه فعلی دولت را ایجاد تعامل بهتر با نمایندگان مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: بالاترین تعامل در کل دولت های گذشته تاکنون با مجلس را از دولت یازدهم شاهد بوده ایم، به طوری که بالاترین آرایی که به وزرا داده شده در این دوره بوده است.
وی گفت: در برخی از مواقع اگر مسئولی پاسخگوی مشکلات مردم نبوده نمایندگان مجلس برای دفاع از حق و حقوق مردم استیضاح آنرا خواستار بودند زیرا در مقابل حق مردم کوتاه نخواهند آمد.
این مسئول عنوان کرد: نمایندگان سیستان وبلوچستان بهترین تعامل را با دولت دارند.

جوانترین جمعیت کشور با بیشترین آمار بیکاری مواجه ست

حسینی در خصوص وضعیت فعلی بیکاری در استان نیز بیان کرد: در حال حاضر نه تنها جوانترین جمعیت کشور متعلق به این استان است بلکه بیشترین آمار بیکاری را نیز در این منطقه شاهد هستیم که این مهم در حوزه سیستان با توجه به خشکسالی های پیاپی نمود بیشتری دارد.
وی درباره اوضاع پیش رو بر سر راه صنایع و کارخانه های موجود در استان هم گفت: گام هایی جهت بهبود شرایط کارخانه های تولیدی استان برداشته شده است که اجرایی شدن آنها مهم می باشد از این جهت امیدواریم مسئولان استانی در این راستا تلاش خود را مضاعف کنند تا شاهد پیشرفت در اجرای پروژه های استانی باشیم.
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی پروژه های عظیمی همچون پتروشیمی ایرانشهر، چابهار وکارخانه لاستیک سازی سیستان را از جمله این اقدامات عنوان کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark