کد مطلب: 58533
 
سقوط مرگبار کودک از پنجره طبقه نهم ساختمان
کودک ۲ ساله با بالارفتن از پنجره طبقه نهم ساختمان به پایین پرید.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛یکی از خطراتی که جان کودکان را تهدید می‌کند تنها رهاشدن آن در خانه است. کودکان به دلیل آنکه قدرت تشخیص موقعیت‌های خطرناک از غیرخطرناک را ندارند ممکن است دست به کار‌هایی بزنند که حتی تصور آن برای والدین وحشتناک است. اتفاق تلخی که به تازگی در یکی از مناطق انگلیس رخ داد درستی این ادعا را نشان می‌دهد.

در این حادثه یک کودک ۲ ساله انگلیسی پس از بالارفتن از پنجره طبقه نهم ساختمان به پایین پرید و جان خود را از دست داد. این اتفاق در ساعت ۴ بعداز ظهر تاریخ ۱۳ آگوست در منطقه «شوردیج» واقع در شرق کلانشهر لندن رخ داد. همسایگان صدای فریاد را از پایین آپارتمان؛ محلی که کودک بی گناه سقوط کرده بود شنیدند.

سقوط مرگبار کودک از پنجره طبقه نهم ساختمان

بلافاصله پلیس و اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر شدند، اما تلاش‌ها برای نجات جان این کودک بی نتیجه ماند. هنوز مشخص نیست که در لحظه سقوط این کودک، والدین او کجا حضور داشتند. این هفتمین حادثه سقوط کودکان از بالای آپارتمان در انگلیس در طی سال جاری است که سه مورد از آن‌ها در کلانشهر لندن رخ داده است.

گفتنی است؛ مرگ دلخراش این کودک خردسال انگلیسی در حالی خبرساز شد که بیش از ۲۰ روز پیش یک پسر بچه ۲ ساله چینی از حادثه‌ای مشابه جان سالم به در برد. این پسر بچه که از طبقه چهارم آپارتمانی در شهر «هوای یان» واقع در استان جیانگسو به پایین سقوط کرده بود پس از آویزان شدن از نرده توسط یکی از همسایگان در هوا مهار و از مرگ گریخت.

سقوط مرگبار کودک از پنجره طبقه نهم ساختمان

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark