کد مطلب: 33503
 
آغاز فروش ویژه ADSL مخابرات تا سرعت 10 مگابیت بر ثانیه
کمپین فروش ویژه ADSL مخابرات تا سرعت 5 و10 مگابیت بر ثانیه از تاریخ 27 اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات آغاز شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۸
آغاز فروش ویژه ADSL مخابرات تا سرعت 10 مگابیت بر ثانیه
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات اول مخابرات، این کمپین با ارائه اینترنت تا سرعت 10 مگابیت بر ثانیه، (بالاترین سرعت اینترنت در کشور) به دنبال ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مشتریان است. این طرح تا تاریخ 31 تیر ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به تمامی دفاتر مخابراتی در استان های تهران و البرز، سایت شرکت خدمات اول مخابرات به نشانی الکترونیکی www.tct1.ir  و یا تماس با 2020 نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.


حداقل مبلغ قابل پرداخت برای دریافت سرعت 10 مگابیت بر ثانیه 205000 ریال است که از طریق پرداخت هزینه از طریق قبض تلفن هر دو ماه یک بار پرداخت می شود. مبلغ مودم های ارائه شده در این طرح یک میلیون ریال و از تاریخ تحویل به مدت یکسال دارای گارانتی است. در این طرح تمامی هزینه ها از جمله هزینه مودم و نصب و راه اندازی آن رایگان است.
 

طرح کمپین فروش ADSL صرفاً به اشخاص حقوقی تعلق می گیرد و متقاضیان می توانند محصولات ارائه شده در جدول زیر را بدون هیچ پیش پرداختی دریافت نمایند. امکان تغییر وضعیت از عادی به کمپین نیز در این طرح امکان پذیر است.
 

انتهای پیام

Share/Save/Bookmark