کد مطلب: 28923
 
بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود
در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.
تاریخ انتشار : جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۸
 
بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت
بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



نظاره گر آسمان باشید؛

تلسکوپ مجازی در رایانه شما + دانلود

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope که توسط شرکت مایكروسافت عرضه شده است برای مشاهده سیارات و صورت های فلکی است که این برنامه تحت تكنولوژی Web2 بوده و سیستم شما را به یک تلسکوپ مجازی تبدیل می کند و شما را نظارگر تصاویر زیبا و جالب می کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

دسترسی به اطلاعات شما مسدود می شود؛

ایجاد لایه امنیــتی در مرورگر رایانه + دانلود نرم افزار

Sandboxie نرم افزاری است قدرتمند که از مرورگر وب شما حفاظت می کند. اگر دوست دارید از نفوذ بدافزارها یا اسکریپت های مخرب به سیستم خود جلوگیری نماییم و یا اگر دوست دارید فعالیت های مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد دریچه توصیه می کند از نرم افزار Sandboxie استفاده کنید. پس از نصب می توانید هر برنامه ای را که می خواهید اجرا کنید را قبل از اجرا وارد محیط قرنطینه کنید تا دسترسی به دیگر اطلاعات شما مسدود شود با این برنامه بدون نیاز به ویروس یاب نیز می توانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذر بپردازید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

وایبر برای رایانه هم عرضه شد + دانلود

Viber را می بایست یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان دانست، برنامه ای که نسخه ویندوز ۸ آن نیز عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت. به جز ارسال و دریافت پیام های متنی، کاربر می تواند تماس های صوتی با کیفیت HD با دیگر کاربران برقرار سازد. مکالمه های گروهی، کاشی زنده و انتقال تماسهای بین وایبر ویندوز ۸ و وایبر موجود برروی دستگاههای موبایل از جمله ویژگی های این اپلیکشن است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

مبدل قدرتمند فایل های صوتی و تصویری + دانلود

  نرم افزار های مبدل فرمت های صوتی و تصویری یکی از برنامه های ضروری برای اکثر رایانه ها است. زیرا گاهی اوقات برخی از دستگاه های پخش از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیانی نمی کنند و برای مشاهده و استفاده از فایل مورد نظر در آن دستگاه پخش باید فرمت فایل را به پیش نیاز دستگاه تغییر داد، این موقع است که شما به نرم افزارهای تبدیل کننده ی فرمت ها نیاز پیدا می کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

حذف آسان برنامه های نصب شده با Advanced Uninstaller + دانلود

نرم افزار Advanced Uninstaller PRO یک برنامه قدرتمند جهت پاکسازی برنامه های نصب شده بر روی رایانه است و می توانید به آسانی و با سرعت آن ها را حذف کنید. با استفاده از ابزارهای نرم افزار می توانید به راحتی برنامه را حذف کنید، حتی آن هایی که از قسمت Add/Removes Program حذف نمی شوند. در ضمن برنامه قادر است، اطلاعات برنامه های حذف شده را به صورت کامل از ریجستری رایانه حذف کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

پهنای باند اینترنتی که استفاده می کنید چقدر است؟ + دانلود

BWMeter نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری، نمایش و کنترل کردن میزان Download/Upload و به عبارتی مقدار پهنای باند مصرفی، که تمام پهنای باند و ترافیک ورودی و خروجی از کامپیوتر و داخل شبکه را اندازه گیری می کند. بر خلاف دیگر برنامه ها این برنامه تمام بسته های دیتا (ازکجا آمده اند، به کجا می روند، کدام پورت ها و پروتکل ها استفاده می شوند) را آنالیز می کند و همچنین این برنامه دارای قابلیت تشخیص بین ترافیک شبکه ای محلی و ترافیک بین اینترنت می باشد و مزیت این امر در این است که در هنگام گزارش شما به طور کاملا دقیقی از آمار پهنای باند خود به صورت تفکیک شده مطلع خواهید شد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندورید؛

ضبط حرفه ای صدا و مکالمات در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای ضبط صدا و مکالمات خود هستید، نرم افزار Easy Voice Recorder Pro می تواند خواسته های شما را برآورده کند. با استفاده از این برنامه می توانید مکالمات، یادداشت ها، جزوه ها یا هر چیز دیگر را با بهترین کیفیت ممکن ضبط کنید. همچنین می توانید حجم فایل ها ضبط شده را به صورت چشمگیری کاهش دهید، برای این کار باید صداها و مکالمات را با فرمت pcm ،aac ،amr ذخیره کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

به مبارزه "بد افزارها" بروید! + دانلود نرم افزار

بد افزارها از عواملی هستند، که موجب کاهش سرعت یا نفوذ افراد غیر مجاز به رایانه می شوند. برنامه کم حجم RegAuditor می تواند به آسانی تمامی قسمت های رایانه شما را اسکن و بدافزارها را کشف کند و لیستی از بدافزارها در اختیار شما قرار دهد و می توانید به صورت کامل آن ها را از بین ببرید. برنامه با اسکن تمامی اطلاعات موجود در ریجستری صورتی از وضعیت هر فایل و ویژگی های آن ارائه می کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ios؛

میزان ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Heart Rate تلفن همراه هوشمند شما را به یک دستگاه سنجش میزان ضربان قلب تبدیل می کند. فقط کافی است شما انگشت خود را جلوی دوربین گوشی تان قرار دهید تا برنامه شروع به کار کند. می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده در هر لحظه و هر مکان از میزان ضربان قلب و نحوه عملکرد آن مطلع شوید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Amazing Flashlight؛

گوشی اندرویدی خود را به چراغ قوه تبدیل کنید + دانلود

  نرم افزار Amazing Flashlight یک برنامه فوق العاده حرفه ای است با کلی ابزار که گوشی شما را به چراغ قوه پیشرفته تبدیل می کند. اضافه شدن رنگ‌های جدید، اضافه شدن چراغ ماشین پلیس های اروپا و برخی دیگر از ویژگی های قابل توجه این نسخه می باشد. این برنامه محیط گرافیکی متفاوتی دارد که در مکان های تاریک خیلی کاربردی می‌باشد. از مهم ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به دیدن اشیاء در تاریکی با استفاده از قابلیت Night Vision اشاره کرد.

   

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

رمزهای عبور خود را مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

ممکن است شما دارای حساب های بانکی متعدد یا حساب های کاربری مختلف در سایت ها باشید. شاید این فراوانی حساب کاربری سبب شود شما رمزهای عبور خود را فراموش کنید، ولی می توانید با سپردن رمزهای عبور خود به نرم افزار معرفی شده خیال خود را از امنیت و حفظ اطلاعات آن راحت کنید. در ضمن نگران امنیت رمزهای عبور خود نباشید، زیرا می توانید بر روی نرم افزار پسورد قرار دهید تا در صورت ورود به آن فقط خودتان قادر به استفاده از برنامه باشید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


افزایش سرعت رایانه با بهینه سازی + دانلود نرم افزار

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که پس از گذشت مدتی از نصب ویندوز، سرعت رایانه به صورت چشمگیری کاهش یابد؟ این مشکل دلایل مختلفی دارد؛ از جمله دلایل آن می توان به: نصب نرم افزارها و بازی های مختلف، به وجود آمدن ریشه های مختلف در مسیرهای ریجستری ویندوز اشاره کرد. برنامه Auslogics BoostSpeed می تواند ram و cpu رایانه شما را بهینه سازی و ریشه های اضافی در مسیرهای ریجستری را پاک سازی کند، به عملکرد نرم افزار شک نکنید، زیرا برنامه دارای تایید طلایی شرکت مایکروسافت است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

حرکات خود را در هنگام خواب زیر نظر بگیرید + دانلود نرم افزار

تا به حال به این فکر کرده اید که در خواب چه حرکاتی را انجام می دهید؟ Sleep as Android یک برنامه فوق العاده جالب جهت ضبط کامل چرخه خواب شما است، یعنی حرکاتی را که در خواب انجام می دهید به وسیله ی برنامه ضبط و به صورت نمودارهای تحلیلی در اختیارتان قرار می گیرد. برنامه می تواند با ارائه نمودار های علمی کمبود یا عمیق بودن خواب را اطلاع رسانی کند، البته در کنار ضبط چرخه خواب برنامه به عنوان یک ساعت زنگدار هوشمند عمل می کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای تمامی سیستم عامل ها؛

شب یلدا را با شعر و شاعری سپری کنید + دانلود نرم افزار

به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا برای شما کاربران دریچه فناوری اطلاعات تعدادی نرم افزار مرتبط با این شب را آماده کرده ایم. در ضمن شما می توانید با استفاده از نرم افزار های معرفی شده، طولانی ترین شب سال را با شعر و شاعر بگذرانید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Office Suite Pro 7 - PDF & Fonts

آفیس حرفه‌ای به همراه PDF خوان برای اندرویدی‌ها + دانلود

حتما با بسته نرم افزاری آفیس آشنایی دارید، بسته نرم افزاری فوق العاده کاربردی که نرم افزارهایی همچون word, PowerPoint, Excel را در مجموعه خود جای داده است. حالا نسخه اندرویدی این بسته نرم افزاری با امکانات جدید عرضه شده است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. با این نرم افزار قادر خواهید بود که به خواندن و ویرایش فایل‌هایی همچون word, PowerPoint, Excel بپردازید و یا آن‌ها را به فایل PDF تبدیل کنید. همچنین با این نرم‌افزار قادر به خواندن فایل PDF هم خواهید بود.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

"زیارت اربعین" برای رایانه + دانلود نرم افزار

  "زیارت اربعین" یک نرم افزار مذهبی ویژه اربعین حسینی است، مطالب و دعاهای اربعین حسینی در آن گنجانده شده است. برنامه معرفی شده حاصل تلاش های برنامه نویسان انجمن دینی است و در آن بخش هایی چون: زیارت اربعین، فضیلت دعای اربعین، شرحی بر دعای اربعین، علل بزرگداشت اربعین، دیدگاه مقام معظم رهبری، در سوگ اربعین، شعر اربعین و پیامک اربعین وجود دارد. برنامه نیازی به نصب ندارد و به صورت نسخه قابل حمل ارائه شده است. در ضمن برنامه می تواند زیارت اربعین را با صوتی زیبا و دلنشین تلاوت کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نسخه 31 برای رایانه؛

نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد + دانلود

نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito)، که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای گوشی های اندوریدی؛

مدیریت حرفه ای فایل ها با ASTRO + دانلود نرم افزار

  ASTRO File Manager بدون شک بهترین و قدرتمندترین نرم افزار مدیریت فایل ها در گوشی اندرویدی است. این نرم افزار با دارا بودن 45 میلیون کاربر در سراسر جهان توانسته است، لقب محبوب ترین فایل منیجر را به خود اختصاص دهد. برنامه با مدیریت حرفه ای خود می تواند عکس ، فیلم ، نرم افزار و ... را دسته بندی و در اختیار شما قرار دهد. در ضمن برنامه قادر است با سرویس های ابری و مجازی چون: Google Drive و SkyDrive ارتباط برقرار کند. از ویژگی منحصر به فرد نسخه جدید نرم افزار ، می توان به امکان انتقال فایل با استفاده از میکرو usb بین دستگاه اندروید و رایانه اشاره کرد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

سرعت دانلود تلفن همراه خود را چند برابر کنید! + دانلود نرم افزار

  Loader Droid download manager نرم افزاری قدرتمند برای گوشی های اندرویدی است و برنامه می تواند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود سرعت دانلود فایل های مد نظر شما را چندین برابر کند. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید فیلم، موسیقی، نرم افزار و ... را به راحتی و با نهایت سرعت دریافت کنید. برنامه دارای رابط کاربری زیبا و طرح های رنگی مختلفی است، علاوه بر این ها نرم افزار دارای یک نوار ابزار پیشرفته برای اطلاع از میزان بارگیری فایل در حال دانلود ، زمان تقریبی برای پایان دانلود و ... است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

بسته نرم افزاری ویژه ی "اربعین حسینی" + دانلود

به مناسب فرا رسیدن "اربعین حسینی" برای شما کاربران دریچه فناوری اطلاعات تعدادی نرم افزار مرتبط با این روز را آماده کرده ایم.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندورید؛

میزان سلامتی خود را بسنجید! + دانلود نرم افزار

 نرم افزار "سنجش سلامت" یک برنامه فارسی است که مبتنی بر الگوریتم های خاص میزان سلامتی روحی و جسمی شما را اندازه گیری می کند. برنامه قادر است کارهایی چون: محاسبه گر گروه خونی، اطلاعات گروه خونی، محاسبه گر شاخص توده بدن، محاسبه گر شاخص چربی بدن، محاسبه گر قد و وزن ایده آل، پیش بینی طول قد، محاسبه گر احتمال ریسک ابتلا به دیابت نوع 2، محاسبه گر وزن بارداری و محاسبه گر وضعیت افسردگی را انجام دهد. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدی خود برای همیشه یک پزشک به همراه خود داشته باشید. این نرم افزار می تواند یک گزینه ای مناسب برای پیشگیری از بیماری ها باشد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

با این نرم افزار فاکتورهای خود را دیجیتالی کنید + دانلود

اگر از نوشتن دستی فاکتورها یا بایگانی کردن آن‌ها خسته شده‌اید می توانید از نرم افزار ایرانی Mohsen Software Faktor استفاده کنید. ابن نرم افزار طراحی فاکتورهای دلخواه را برای شما میسر می کند. ساخت انواع فاكتور، چاپ و نگهداری آن در رایانه تنها بخشی از امکانات این نرم افزار ایرانی است.
امروزه استفاده از فاکتور خرید و فاکتور فروش تقریبا در تمامی مشاغل رواج پیدا کرده است و فروشندگان برای حسابرسی ساده تر و خریداران هم برای تفکیک محصولاتی که خرید کرده‌اند از فاکتور استفاده می کنند و فاکتورهای چاپی امروزه جای فاکتورهای دست نویس را گرفته اند تا دسترسی سریع به آن ها میسر شود تا در وقت اتلاف نشود.



  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندرویدی‌ها؛

گوشی و یا تبلت خود را به "تابلو روان" تبدیل کنید + دانلود

حتما جلوی مغازه‌ها و مراکز خرید تابلوهای LED را دیده اید که متن های متحرک در آن ها حرکت می کنند که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند، اصطلاحاً به این تابلوها تابلو روان گفته می شود. دریچه فناوری اطلاعات با نرم افزار Mini LED Scroller Premium این تابلوها را به گوشی و تبلت اندرویدی شما می آورد و شما هم می توانید هر نوشته‌ای را با رنگ و افکت متفاوت به حرکت درآورید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

قرآن کریم به همراه تفسیر + دانلود نرم افزار

قرآن کریم مهم ترین و با ارزشمندترین کتاب تمامی مسلمین در سراسر جهان است، شاید شما روزانه ساعتی از وقت خود را صرف مطالعه و قرائت این کتاب با ارزش می کنید، با دانلود نرم افزار (مبین) می توانید این کتاب را برای همیشه در تلفن همراه هوشمند خود به همراه داشته باشید. نرم افزار قرآن کریم (مبین) از بهترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای مذهبی برای گوشی های اندرویدی است. این نرم افزار قرآنی به همراه ترجمه فارسی و تفسیر روایی البرهان ارائه گردیده است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای ios؛

عکس برداری حرفه ای را با Camera+ تجربه کنید + دانلود

 یکی از عوامل مهم در خرید گوشی های هوشمند، کیفیت تصویر دوربین آن گوشی است، گاهی اوقات دوربین تلفن همراه دارای کیفیت مناسبی است ولی به دلیل مشکلات نرم افزاری نمی توان از حداکثر ظرفیت دوربین استفاده کرد. نرم افزار Camera+ به شما کمک می کند که نهایت استفاده را از سخت افزار دوربین تلفن همراه خود کنید و تصاویری با کیفیت عالی خلق کنید. برنامه ابزارهای مختلفی را برای تهیه تصاویر بهتر در اختیار شما قرار می دهد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه ی Premium؛

موزیک پلیر قدرتمند برای اندروید + دانلود

  Rocket Player پخش کننده ای حرفه ای برای دوستداران موسیقی است. این پلیر حرفه ای با تنظیمات ریتم و کیفیت موسیقی ها سبب حفظ سلامتی گوش های شما می شود. می توانید نسبت به علاقه مندی های خود آلبوم، ژانر، خواننده، سبک و ... موسیقی های خود را دسته بندی و مورد دلخواهتان را گوش کنید. در ضمن قفل نرم افزار شکسته شده است و شما با نصب نرم افزار معرفی شده از تمامی ویژگی های اصلی آن بهره مند می شوید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

از نتایج بازی‌های زنده فوتبال مطلع شوید + دانلود نرم افزار

اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید و نتایج بازی های لیگ ایران و لیگ های خارجی را دنبال می کنید، حتما نرم افزار "یازده" را به صورت رایگان دانلود کنید. این برنامه می تواند شما را به صورت لحظه ای از نتایج و برنامه بازی های فوتبال در ایران و جهان با خبر سازد. در ضمن می توانید تقویم و نتایج تیم های مورد نظر خود، ویدئوهای هر بازی و جدیدترین اخبار و حواشی فوتبال ایران و جهان را مشاهده کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

ابزاری کاربردی برای رایانه شما؛

پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner + دانلود

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بدرد نخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می کند. این نرم افزار می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player به صورت خودسرانه عمل نمی کند که باعث از دست دادن اطلاعات شوید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید به دنبال حذف کدام دسته از فایل ها و اطلاعات هستید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

jetAudio قدرتمندترین پخش کننده فایل‌های تصویری + دانلود

 پخش کننده قدرتمند jetAudio با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج دنیا توانسته کاربران فراوانی را برای خود جذب کند و توانسته یکی از محبوب ترین پلیرهای صوتی و تصویری در جهان شناخته شود. البته محبوبیت این نرم افزار فقط به خاطر پشتیبانی از فرمت های رایج نیست، بلکه نرم افزار مانند یک مبدل فایل های صوتی و تصویری عمل می کند و شما می توانید فایل های مد نظرتان به فرمت های دلخواه خود تبدیل کنید، علاوه بر تبدیل فرمت ها قادر خواهید بود که فایل های صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت ویرایش کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 
برای اندروید؛

با Advanced Mobile Care از گوشی خود محافظت کنید + دانلود

نرم افزار Advanced Mobile Care یک ابزاری است که چند قابلیت را در خود جای داده است. با نصب این نرم افزار می توانید گوشی خود اسکن کنید تا ویروس ها را از بین ببرید، باتری گوشی را مدیریت کنید، گوشی خود را بهینه سازی کنید تا بهتر و سریعتر اجرا شوند، از اطلاعات موجود در گوشی نسخه پشتیبان تهیه کنید و یا می‌تواند به عنوان مسدود کننده تماس‌ها از این برنامه استفاده کنید.

   

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 
برای گوشی همراه اندرویدی شما؛

یک ساعت هشدار دهنده جالب + دانلود

Timely Alarm Clock Premium یک برنامه گرافیکی زیبا و جالب برای نمایش ساعت در گوشی و تبلت اندرویدی است. این برنامه با ساعت گوشی هماهنگ می شود و به طور دقیق و بدون افت سرعت گوشی ساعت را به شکل های متفاوتی به شما نمایش می دهد.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید
Share/Save/Bookmark