کد مطلب: 51413
 
امام جمعه زاهدان:
دهه کرامت فرصتی طلایی جهت نشر اندیشه های اهل بیت(ع)
امام جمعه زاهدان دهه کرامت را فرصت طلایی نشر معرف و اندیشه های اهل بیت(ع) خواند و گفت: سالروز ولادت حضرت معصومه(س) روز احیای هویت دختران است.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
 
به گزارش زاهدانه، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد، با توجه به ظرفیت های بومی جهاد دانشگاهی در استان اظهار داشت: جهاد دانشگاهی می تواند در بخش‌های مختلف برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان گام های بلندی بردارد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی مهد علم است، گفت: بار سنگین حل مشکلات علمی و پژوهشی کشور بر شانه عزیزان جهاد دانشگاهی می باشد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: جهاد دانشگاهی علاوه بر ساختار علمی که دارد، رسالتی مهمی هم در خصوص مباعث فرهنگی و معنوی بر عهده دارد که باید به این موضوع نیز بصورت ویژه توجه شود.
وی در ادامه بیان کرد: باید از برکات و ظرفیت‌های عظیم معنوی و مادی که در دستگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه وجود دارد در جهت رفع مشکلات فرهنگی و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور بهره برد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرارسیدن روزخبرنگار نیز گفت: در سیستان و بلوچستان خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت سنگینی در بیان ظرفیت‌ها بر عهده دارند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark