کد مطلب: 32333
 
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)
همایش پیاده روی در شهرستان زاهدان برگزار می شود
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان گفت:به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن همایش پیاده روی ویژه بانوان در شهرستان زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۲
 
عباس سلامتی
عباس سلامتی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : 31 فروردین ماه 93 مصادف است با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و همچنین گرامی داشت هفته سلامت همایش پیاده روی ویژه بانوان در دهکده بزرگ ورزشی زاهدان برگزار خواهد شد.

وی گفت : پیاده روی نقش بسیار موثری در ارتقا سلامت افراد جامعه بویژه بانوان دارد. وامروز دیگر اهمیت ورزش و توجه به سلامت جسم و روح بر هیچ کس پوشیده نیست و بهترین فضا برای دستیابی به این مهم حضور در محیط سالم و پاک ورزش است.

سلامتی بیان کرد : بانوان می توانند نقش به سزایی در سلامت خانواده و جامعه ایفاء کنند و بنابراین باید زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته هیات همگانی استان 55 برنامه اجرایی اهم از همایش پیاده روی و جشنواره های مختلف مانند پرواز بادبادکها در سطح استان برگزار نموده است.

وی در انتها افزود : در انتهای همایش به بانوان عزیز شرکت کننده که نام و یا القاب حضرت فاطمه (س) را دارند جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark