کد مطلب: 60512
 
بزرگ طایفه شهرستان سیستان:
تفکر جهادی بسیج در شاهرگ کشور جریان دارد
محمدرضا سردار شهرکی گفت: بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۷
محمدرضا سردار شهرکی، بزرگ طایفه شهرستان سیستان در گفت وگو با زاهدنیوز با اشاره به اینکه بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است، گفت: امروز در عرصه های مختلف شاهد شکست های پی در پی دشمنان به واسطه حضور آگاهانه و بصیرانه بسیجیان هستیم که این مهم نشان از آن دارد تا زمانی که بسیج در عرصه باشد دشمن جرات و جسارت تعرض به این کشور را ندارد.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در میدان های مختلف قوت قلبی برای ملت است، گفت: بسیج به نهادی با توانمندی‌های مختلف در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده به گونه ای که با انجام خدمات بی منت جهادی در مناطق محروم در عرصه ساخت مسکن، ایجاد اشتغال، ساخت جاده و مدرسه، ویزیت های رایگان برای درمان بیماران، اقدام به محرومیت زدایی و روشن کردن روزنه امید در دل اقشار مختلف به ویژه محرومان و مستضعفان کرده است.

این سرطایفه حضور بسیج در میدان نبرد با کرونا را یکی از خدمات ارزنده این نهاد مردمی عنوان کرد و ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های حمایتی، معیشتی و بهداشتی در دورانی که مردم از لحاظ اقتصادی و تامین معیشت با مشکل مواجه شدند باعث کاهش آلام آنان شد، و همچنان که مشهود است این اقدام با گذشت قریب به دوسال در دستور کار بسیج قرار داشته و آنها پیشقراول در این عرصه به شمار می روند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ثمره‌ حضور بسیج در دفاع از کشور و دفاع از مظلومان عالم و مسلمانان منطقه قابل مشاهده است، اذعان کرد: امروز بر همگان به وضوح مشاهده شده که حضور بسیج در عرصه های مختلف توانسته نقشه و توطئه های دشمن را برملا و خنثی کند.

به گفته شهرکی، بسیج با فراهم کردن امنیت، پیشرفت و آبادانی و مقابله در برابر جنگ نرم و آمادگی در مقابل تهدیدات دشمن توانسته خاری در چشم معاندین و دشمنان باشد؛ که این مهم نشان از اتحاد، بصیرت، آگاهی و هوشیاری و ولایتمداری آنان دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که تفکر جهادی بسیج به برکت انقلاب اسلامی در شاهرگ کشور جریان دارد، اظهار کرد: خدمت به خلق و محرومیت‌زدایی، ایجاد شورونشاط و اشتغال و ایجاد روحیه کار از مزیت‌های شکل‌گیری بسیج است که امروز گروه های جهادی با اتحاد و همدلی و حضور در مناطق مختلف با تفکر انقلابی و روحیه بسیجی خود که الگو گرفته از شهدا است، در این مسیر گام برداشته و امیدآفرینی می کنند.

این سرطایفه با بیان اینکه کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا برگ زرینی در کارنامه درخشان بسیج و سپاه است، خاطر نشان کرد: بسیج متعلق به امروز و دیروز نیست بلکه متعلق به هر زمان و مکان و همیشگی است، بسیج در دفاع از مظلوم، محرومیت ‌زدایی، توسعه و آبادانی و در زمان بحران ها حضور پررنگ داشته و موثر عمل کرده است.
Share/Save/Bookmark