کد مطلب: 49542
 
امام جمعه زاهدان:
آل ‌سعود کودک ‌کش، خائن و ظالم است
امام جمعه زاهدان آل ‌سعود را کودک ‌کش، خائن و ظالم عنوان کرد و گفت: آل سعود برادران و خواهران مسلمان یمن را آماج حملات و اقدامات غیر انسانی قرار داده است.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷
 
به گزارش زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ای هفته که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: عربستان با اقدامات غیر انسانی خود در یمن جان زنان، کودکان و برادران مسلمان را هدف گرفته است.
وی آل ‌سعود را کودک ‌کش، خائن و ظالم عنوان کرد و گفت: آل سعود برادران و خواهران مسلمان یمن را آماج حملات و اقدامات غیر انسانی قرار داده است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه افزود: مردم سیستان و بلوچستان با وحدت، شور و اشتیاق فراوان در هفتم اسفند به ندای رهبر عظیم الشأن انقلاب لبیک گفتند و پای صندوق‌های رأی آمدند، که این حضور مردم ستودنی است.
وی در ادامه از مشارکت 66 درصدی مردم استان در انتخابات تقدیر کرد و بیان داشت: مردم استان همواره در شرایط خاص و عرصه‌هایی که نیاز به حضور آنان حس شده به خوبی در صحنه حاضر شده و همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در پایان فرا رسیدن 15 اسفند، روز درختکاری را گرامی ‌داشت و این روز را فرصتی برای توجه به این مقوله مهم دانست.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark