کد مطلب: 61890
 
طی ۱۰ ماهه سال‌جاری:
تردد وسایل نقلیه در سیستان و بلوچستان از مرز ۲۶ میلیون گذشت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد وسایل نقلیه در استان نسبت به سال گذشته از مرز 26 میلیون گذشت.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۵
 
به گزارش پایگاه بری تحلیلی زاهدنیوز، ایوب کرد بیان کرد: ثبت ۲۶ میلیون و ۴۹۱ هزار و۸۹۲ تردد وسائط نقلیه طی ۱۰ ماهه سال‌جاری در استان که این میزان نشان دهنده رشد ۲۸ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه تردد شمارآنلاین در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است، افزود: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان به ترتیب محورهای مرز میلک، زهک، سه راهی دشتک، زاهدان، زهک و زابل است.

کرد ادامه داد: در این مدت درصد تردد وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: تردد ورودی به حوزه شمال سیستان و بلوچستان یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۷۷ تردد و میزان تردد خروجی از حوزه شمال استان یک میلیون و ۱۱ هزار و ۱۹۳ تردد بوده است.

کرد خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی 141 به‌صورت شبانه روزی به عنوان ابزارهای ارتباطی رانندگان و مردم شریف استان، جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای، ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark