کد مطلب: 31460
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
کمیته امداد الگوی جامع محرومیت‌زدایی را به جهانیان ارائه کرده است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد از سرچشمه فکری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و توانسته الگویی جامع برای محرومیت‌زدایی را به جهانیان ارائه کند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱
کمیته امداد الگوی جامع محرومیت‌زدایی را به جهانیان ارائه کرده است
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با مدیرکل و امدادگران کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: الگوی حمایتی کمیته امداد امام خمینی آن‌قدر جامع و اثرگذار بوده که باید دولت‌مردان نیز برای رفع مشکل‌های جامعه از آن استفاده کنند.

وی افزود: معتقدم هیچ سازمانی همانند کمیته امداد امام خمینی در زمینه کمک به اقشار نیازمند جامعه نتوانسته عمل کند و این نوع رویکرد آمیخته با جدیت باید به دیگر نهادهای حمایتی تعمیم پیدا کند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: شناسایی محرومان و تلاش برای توانمندسازی آنان از سوی کمیته امداد امام خمینی الگویی مناسب برای دولت در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بود که اگر اجرایی می‌شد دیگر چنین مشکلاتی در راه اجرای آن شاهد نبودیم.

وی عنوان کرد: اکنون که زمزمه‌های فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها شنیده می‌شود دولت نگاه به جامعه را از زاویه کمیته امداد امام خمینی داشته باشد تا نیازمندان واقعی برای دریافت یارانه شناسایی شوند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مهرورزی کاربردی کمیته امداد امام خمینی اکنون زمینه‌ساز توانمندسازی، اشتغالزایی و خوداتکایی خانواده در تمامی بخش‌ها به ویژه اقتصادی شده است.

وی به اعتبارهای اختصاص یافته به کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و گفت: اگر دولت در زمینه اختصاص بودجه به این نهاد عنایت داشته باشد قطعاً کمیته امداد امام خمینی برای آن برنامه‌ریزی کاربردی مبتنی بر جامعه شناختی دقیق خواهد داشت که به بهترین شکل اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark