کد مطلب: 39480
 
جشنواره پرواز بادبادکها در شهرستان زاهدان برگزار می شود
رئیس هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان گفت : بمناسبت هفته ورزش و تربیت و بدنی جشنواره پرواز بادبادک ها در شهرستان زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۵
جشنواره پرواز بادبادکها در شهرستان زاهدان برگزار می شود
 
عباس سلامتی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : بمناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره پرواز بادبادک ها در شهرستان زاهدان برگزار می شود.

وی گفت : این مراسم عصر روز جمعه ( 2 آبان ماه ) در دهکده بزرگ ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان افزود : در پایان این مراسم، به شرکت کنندگانی که بادبادک آنها ساخت خودشان و مدت زمان بیشتری در پرواز باقی بماند، جوایزی اهدا می‌شود.

سلامتی با اشاره به استقبال با شکوه کودکان و خانواده ها از این ورزش شاد بیان داشت : مسابقه پرواز بادبادک‌ها فرصت مناسبی را پیش روی کودکان و نوجوانان می‌گذارد تا در کنار یکدیگر زمینه حضور در طبیعت را داشته باشند و ورزش‌ها و تفریحات گروهی را تمرین کنند.

وی توسعه ورزش و تفریحات سالم به همراه گسترش روحیه همکاری گروهی و ایجاد نشاط روحی را از جمله دلایل برگزاری مسابقه پرواز بادبادک‌ها برشمرد و گفت : معتقدم شناخت تفریحات سالم و آموزش آنها به کودکان از جمله وظایف بزرگ والدین در شرایط پیچیده زندگی امروز است و ما باید در این زمینه با مشاوره با کارشناسان تلاش کنیم تفریحات سالم را به کودک خود معرفی و آنها را با این تفرحات آشنا کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark