کد مطلب: 61250
 
مسئول ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:
پایش و تأمین کیفیت آب آشامیدنی زائران حسینی تداوم دارد
قائم‌مقام مدیرعامل و مسئول ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تا بازگشت زائران حسینی خدمات‌رسانی مطلوب برای تأمین آب شرب با کیفیت بی‌وقفه ادامه دارد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۸
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا لکزایی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر کیفیت آب تحویلی به زائران حسینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: در مرز میرجاوه، علاوه بر استقرار یک نفر از پرسنل آب و فاضلاب میرجاوه بطور شبانه‌روزی در محل زائرسرای امام رضا (ع)، روزانه دو نفر از کارشناسان مرکز پایش و آزمایشگاه در منطقه حضور داشته و بر امر کیفیت آب نظارت مستقیم دارند.

وی ادامه داد: در بازه زمانی تردد زائران از مرز ریمدان نیز یک نفر از کارشناسان آزمایشگاه امور آب و فاضلاب چابهار در مرز حضور دائم داشته و مسئول کنترل کیفیت امور آب و فاضلاب چابهار نیز بطور مستمر و روزانه از منطقه بازدید و به رفع مشکلات احتمالی رسیدگی می‌کند.

مسئول ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات این شرکت برای بحث تامین آب آشامیدنی سالم گفت: مجموعا ۴ دستگاه کلرزن مایعی نصب شده، یک سامانه گندزدایی رزرو پیش‌بینی شده و ۲ تن پودر پرکلرین نیز جهت مصرف در مرزهای میرجاوه و ریمدان توزیع و تحویل شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی بهداشتی به طور مستمر انجام می‌شود، افزود: گزارش‌دهی و ثبت کلرسنجی از خروجی مخازن ذخیره، شبکه توزیع آب، آب‌سردکن‌ها و موکب‌ها و ... توسط همکاران به صورت روزانه انجام می‌شود و نتایج به مرکز بهداشت و مراجع بالاتر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark