۶
کد مطلب: 7673
 
طرح ولایت ،طرحی که از چشمان مسئولین دور ماند
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۰
زاهدانه:هنگام عبور ازخیابانهای شمال شهر زاهدان نکته ای که چشم عابران را به سمت خود جذب  می کند تصویری زیبا از واقعه غدیر بر بلندای کوه می باشد .

به گزارش زاهدانه،جمعی از جوانان ولایی شهرستان زاهدان با همت وتلاش خود تصویرواقعه غدیر را برروی کوه طراحی نمودند،تصویری زیبا بر فراز بام شهرستان زاهدان ومشرف به گلزار شهداشهر که   باعث شده است این طرح جایگاه ویژه ای نزد مردم شهرستان کسب نماید .

این اقدام جوانان شهرستان زاهدان گامی بزرگ درجهت ماندگار کردن واقعه غدیر می باشد ،اقدامی بزرگ که مسئولین ساده از کنار آن گذشتند و با بی توجهی و بعضا با بیان مسائلی چون در خلاف وحدت بودن و...چشمان خود را برروی تلاش صادقانه جوانان این خطه بستند و هیچ گونه حمایتی از این طرح صورت نگرفت.

آقای الف.الف مجری این طرح که نخواست نام او مطرح شود درگفتگو با خبرنگار زاهدانه گفت:در روایت متعدد آمده است که واقعه غدیر برای آنکه از چشم کسی پنهان نماند برروی یک بلندی صورت گرفته است به همین دلیل تصمیم گرفتیم تصویر این واقعه را هنگامی حضرت محمد دستان امام علی (ع) را به عنوان پیشوا و امام بعد از خود بالا می برد بر روی بلندای کوه طراحی کنیم تا نشان دهنده عظمت این واقعه باشد .

وی ادامه داد: اجرای این طرح با مشارکت تعدادی از بسیجیان پایگاه حضرت عباس (ع) و مردم منطقه درتاریخ 91/8/10 سه روز قبل از عید غدیر آغاز شد و بیستم آبان ماه به اتمام رسید .

وی با اشاره به عدم حمایت مسئولین استانی از این طرح بیان کرد:این طرح  نه تنها تاکنون از سوی هیچ نهاد و ارگانی مورد حمایت قرار نگرفته است بلکه برخی مسئولین انتقادهایی به این طرح نیز وارد آورده اند وی افزود:این طرح کاملا خود جوش بوده و مااین کار را بدون هیچ چشم داشتی به حمایت مسئولین انجام داده ایم.






































Share/Save/Bookmark
 


 
محمدرضا کاشانیان
با سلام ؛
خدا قوت میگویم به تمام دوسان ولایی که در راستای اجرای این طرح زحمت کشیدند طرح بسیار ماندگاری خواهد بود
اجرتان با حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام (90)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۰۷ ۱۸:۵۰:۵۷
 
علی
احسنت به این جوانان غیور سیستانی طرحی بسیار زیبا بود و تصاویر بسیار زیبایی تهیه کرده اید که نشانگر تلاش این عزیزان هست از طرف ما به این بزرگ مردان خدا قوت بگید و بگید مهم اینه که مردم از شما راضی هستند و حمایت می کنند (92)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۰۷ ۲۳:۲۰:۴۲
 
شاهد
با سلام
هیئت الشهداء زاهدان هم به نوبه خود این کار عظیم را به تمام کسانی که این طرح زیبا که شمایلی از رسول خدا (ص) و امیر المومنین (ع) در روز عید سعید غدیر می باشد خدا قوت و خسته نباشید می گوید امید است که این طرح زیبا مورد عنایت و توجهات خاصه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار بگیرد .
والسلام
هیئت الشهداء زاهدان (95)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۰۸ ۲۱:۱۸:۴۷
 
علی مهدوی
با سلام من هم به نوبه خودم از تمامی این بچه ها تقدیر و تشکر میکنم خیلی طرح خوب و به موقع و به جایی بود از تصاویر و مطالب ارائه شده مشخصه که کار بسیار سختی بوده باز هم به همشون خسته نباشید میگم و از مسئولان انتضار دارم که به این طرح توجه بیشتری داشته باشند تا اونجایی که این طرح یکی از مهمترین نمادهای شهرمون بشه
سلامتی همشون صلوات (97)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۰۸ ۲۳:۵۵:۵۵
 
یاسر
این تلاش جوانان ولایی استان قابل تقدیر و تشکر هست من هر وقت این تصویر رو می بینم احساس غرور میکنم مهم نیست که مسئولین حمایت نکردن مهم اینه امام مظلوممون از این جوانها راضی باشه .مهم اینه که واقعه غدیر هر روز برامون یادآوری میشه ..جوانها دستتون درد نکنه اجرتون با مولا (98)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۰۹ ۰۰:۴۰:۳۳
 
afshin
با سلام من هم به نوبه خودم از تمامی این بچه ها تقدیر و تشکر میکنم.کارتون قابل تقدیره عجرتون با مولا .فقط اگه ممکن هست مطالب بیشتری در این مورد بذارید (104)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۲:۳۰:۱۳