کد مطلب: 48030
 
نماینده مردم شهرستان چابهار در مجلس شورای اسلامی:
فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما فصل الخطاب است / اجرای برجام نیازمند بررسی و نظارت است
نماینده مردم شهرستان چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص نحوه اجرای برجام خواستارتشکیل هیئت نظارت بر برجام شده بودند از این جهت فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما فصل الخطاب است و ما از ایشان تبعیت می کنیم.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
 
به گزارش زاهدانه، از آنجایی که رهبر معظم انقلاب در نامه به رئیس‌جمهور یادآور شدند که وجود پیچیدگی ها و ابهام ها در متن برجام و نیز گمان نقض عهد و تخلفات و فریبکاری در طرف مقابل بویژه آمریکا، ایجاب می کند که یک هیئت قوی و آگاه و هوشمند برای رصد پیشرفت کارها و انجام تعهدات طرف مقابل و تحقق آنچه در بالا بدان تصریح شده است، تشکیل شود، ترکیب و وظائف این هیئت باید در شورای عالی امنیت ملی تعیین و تصویب شود.
در این زمینه یعقوب جدگال در گفت و گو با زاهدانه در خصوص هیات نظارت بر برجام است، اظهار داشت: باید این مسئله مورد بررسی کارشناسانه قرار بگیرد.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص نحوه ی اجرای برجام خواستار تشکیل هیئت نظارت بر برجام شده بودند از این جهت فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما فصل الخطاب است و ما از ایشان تبعیت می کنیم.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با توجه به آغاز روند اجرایی برجام افزود: احساس می شود که باید برای جدیت در این امر به تشکیل هیات نظارت بر این موضوع پرداخته شود زیرا نباید از خطوط قرمز تخطی کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark