کد مطلب: 57490
 
با شناسایی 10 شاهراه اصلی، قاچاق کالا درکشور کاهش یافته است
نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید، شناسایی و دستگیری افرادی که در حوزه قاچاق کالا فعالیت می‌کردند سبب شده تا میزان قاچاق در کشور به حداقل آمار خود برسد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ امیر خجسته در حاشیه بازدید از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان در در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون ۸۵ درصد از گمرکات کشور مورد بازدید قرار گرفته و بیش‌از ۱۰ مورد از راه‌های نفوذ قاچاق در کشور شناسایی و با افراد متخلف برخورد جدی شده است.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بازدید از گمرکات و بحث قاچاق به شدت در حال پیگیری است و گزارشات به دست آمده به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود.

وی با اشاره به جدیت قوه قضاییه در حوزه شناسایی و دستگیری مفاسد اقتصادی، مافیا، قاچاق، افزود: امروز هر جا مطلع شویم مرکزی در حال تخلف بوده بدون اطلاع و یا با اطلاع ورود کرده و موارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خجسته خاطرنشان کرد: بازدید، شناسایی و دستگیری افرادی که در حوزه قاچاق کالا فعالیت می‌کردند سبب شده تا میزان قاچاق در کشور به حداقل آمار خود برسد و اخبار مناسبی در این حوزه نیز وجود دارد که بزودی به اطلاع مردم می‌رسد.

وی با بیان اینکه اصل وظیفه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان نظارت است، گفت: مردم نظارت و برخورد با مفاسد اقتصادی را می‌خواهند که این امر بسیار مهم است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark