کد مطلب: 31290
 
نرم افزارهای کاربردی مخصوص آخرهفته +دانلود
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۷
 
دانلود نرم افزار
به گزارش زاهدانه ، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

میانبر های کارآمد - آی او اس

نرم افزار IntelliScreenX یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای کاربران به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار اطلاعات مورد نیاز شما را به صفحه‌ی قفل آیفون یا آیپد شما اضافه می‌کند و اینگونه دیگر نیاز نیست برای رفتن به قسمت‌های پرکاربرد هربار قفل گوشی را باز کرده و به اپلیکیشن مورد نظر بروید. با این نرم‌افزار می‌توانید مستقیماً از داخل صفحه‌ی قفل یا همان لاک اسکرین پاسخ یک مسیج را بدهید یا اطلاعات مربوط به تقویم، اخبار مورد نیاز، شبکه‌های اجتماعی و وضعیت آب و هوا را مستقیماً از صفحه‌ی قفل مشاهده کنید. این نرم‌افزار به‌گفته‌ی خودش نوتیفیکیشن سنتر آیفون و آیپد را آنگونه که باید، تغییر می‌دهد و اطلاعات بیشتری را در آن به شما نمایش خواهد داد

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.


نرم افزار فوکوس دوربین - آی او اس

AfterFocus Pro نرم افزاری برای زوم کردن و متمرکز شدن(Focus) بر روی قسمتی از پس زمینه عکس و اضافه کردن افکت Blur یا محو به قسمت زوم شده است. این افکت در نرم افزارهای ویرایش عکس مثل فتوشاپ کاربردهای فراوانی دارد و جلوه خاصی به عکس ها می دهد. تنها کافی است قسمتی از عکس که بهتر است بک گراند عکس باشد را انتخاب کنید و سپس کار را به نرم افزار بسپارید تا به صورت خودکار افکت محو را اضافه کند. علاوه بر این افکت، نرم افزار دارای افکت های زیبای دیگری مثل Filter و Double نیز می باشد.

این برنامه را اینجا دانلود کنید.

نرم افزار شمارش قدم - آندروید

Accupedo-Pro Pedometer یک برنامه بسیار حرفه ای برای پیاده روی می باشد که قدم های شما را شمره و دارای الگوریتم دقیق شمارش قدم نیز هست. اگر پیاده روی میکنید و میخواهید بدانید در طی پیاده روی چند قدم صحیح برداشته اید و چند قدم قانونا درست نبودند این برنامه به شما کمک خواهد نمود. این برنامه به صورتی طراحی شده است که به محض پیاده روی خودش شروع به شمارش میکند و هروقت شما ساکن شوید بصورت خودکار متوقف میشود. سپس میتوانید ببینید در روز چقدر پیاده قدم برداشته اید.

این برنامه را اینجا دانلود کنید.

نرم افزار کنترل هدفون
- سیمیبان

یکی از وسایل جانبی تلفن همراه که کاربرد بسیاری دارد هدفون آن است. هدفون ها نیاز به تنظیمات خاصی دارند که هر کدام می توانند به شما امکانات خاصی را پیشنهاد دهند. از خصوصی سازی میزان کنترل صدا و افکت ها تا امکاناتی مانند قطع مدیا پلیر با خارج کردن هدفون از گوشی  از جمله امکاناتی هستند که این نرم افزار در اختیار شما می گذارد.

این برنامه را اینجا دانلود کنید.
Share/Save/Bookmark