کد مطلب: 33360
 
سارق یک میلیاردی نمایندگی یک شرکت خودروسازی در زاهدان دستگیر شد
سرپرست پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق یک میلیاردی نمایندگی یک شرکت خودرو سازی در زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۲
سارق یک میلیاردی نمایندگی یک شرکت خودروسازی در زاهدان دستگیر شد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، کارگاه ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: با وصول پرونده‌ای از کلانتری 12 زاهدان مبنی بر سرقت لوازم یدکی از نمایندگی فروش محصولات یک شرکت خودرو‌سازی، از شاکی تحقیقات لازم در این زمینه به عمل آمد که با توجه به اظهارت او مشخص شد به احتمال قوی سرقت داخلی و توسط یکی از کارکنان آن نمایندگی باشد.

سرپرست پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: اکیپی از کارگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس و تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده به یک نفر از کارگران این نمایندگی مظنون و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و برای انجام تحقیقات فنی و پلیسی به اداره مبارزه با سرقت منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقتی بود ولی پس از مشاهده ادله پلیس اعتراف کرد و گفت حدود دو سال است که در این شرکت کار می‌کند و با توجه به سکونت او در داخل شرکت پس از اتمام ساعات کاری به سبب دسترسی داشتن به انبار از اعتماد مسئول شرکت سوء‎استفاده و در چندین نوبت اقدام به سرقت لوازم یدکی و خارج کردن آنها از شرکت کرده است.

وی گفت: کارگاهان اداره مبارزه با سرقت با راهنمایی متهم به یک انبار در سطح شهر مراجعه و در بازرسی از این مکان تعداد زیادی لوازم یدکی خودروهای سبک به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark