کد مطلب: 57120
 
آغاز عملیات مرحله اول بیمارستان 540تخت خوابی چابهار در هفته سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از شروع مرحله اول عملیات اجرایی بیمارستان 540تخت خوابی چابهار همزمان با هفته سلامت خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷
 
محمدمهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: بعد از کلنگرنی بیمارستان عظیم و فوق تخصصی چابهار و پس از پیگیریهای مداوم و مستمر دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، در کوتاهترین زمان ممکن پس از سیرمراحل اداری، خوشبختانه مرحله اول عملیات اجرایی این پروژه همزمان به مناسبت هفته سلامت از اول اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه هفته گذشته که باحضور مدیرعامل شرکت آوا عمران سلامت و مشاور پروژه در محل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شد، پس از بررسی فنی نهایی، گام اول جهت ورود به فاز اجرایی و تجهیز کارگاه انجام شد.

وی گفت: بیمارستان چابهار علاوه بر تامین نیازهای درمانی چابهار، نقش مهمی در جذب توریست سلامت خواهد داشت به طوری که علاوه بر تخت های پیش بینی شده، 100تخت ویژه (هلث توریست) نیز برای ایجاد بستر مناسب جذب توریست سلامت پیش بینی و تعبیه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خاطر نشان کرد: با احداث و تجهیز این پروژه بزرگ، علاوه بر ارائه خدمات نوین تخصصی و درمانی به شهروندان حوزه سواحل مکران، شاهد تحول شگرف در حوزه درمان بیماران و ارتقا قابل توجه شاخص تخت بیمارستانی منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark