کد مطلب: 44854
 
مرد بی رحم به دار مجازات آویخته شد
حکم فردی که به اتهام محاربه از طریق سرقت مسلحانه و همچنین قتل راننده تاکسی به اعدام محکوم شده بود صبح امروز در شیراز اجرا شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
مرد بی رحم به دار مجازات آویخته شد
 
به گزارش زاهدانه ، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اعلام این خبرگفت: این مجرم به نام «م- ر- پ» در سال ۸۹ پس از اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه تاکسی اقدام به قتل فجیع راننده کرده بود که پس از دستگیری در شیراز در شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی شیراز محاکمه و به اتهام محاربه از طریق شرکت در سرقت مسلحانه و قتل به حد الهی اعدام محکوم شد.
 
طهماسب یزدانیان با اشاره به اینکه اقدام به قتل این مجرم با قساوت و بیرحمی صورت گرفته، بیان کرد: حکم این معدوم پس از صدور در شعبه دوم دادگاه انقلاب شیراز در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور تائید و با تنفیذ معاون اول قوه قضائیه و طی مراحل قانونی به اجرا درآمد
 
دادستان شیراز با تأکید بر این که تأمین امنیت عمومی مردم اولویت دستگاه قضایی است، افزود: در راستای حفظ امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب شیراز قرار دارد.
 
این مقام قضایی ضمن هشدار به افرادی که موجب برهم زدن نظم و امنیت جامعه می شوند، تأکید کرد: اجرای سریع وقاطع احکام الهی در خصوص این افراد در دستور کار قرار دارد.
 
از نکات قابل توجه در خصوص اجرای حکم الهی این مجرم ابراز رضایت و تشکر جمع کثیری از مردم شیراز بود که با سر دادن تکیبر از اقدام قاطع دستگاه قضایی تشکر کردند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark