کد مطلب: 60324
 
به همت خواهران بسیجی انجام شد؛
توزیع ١٠٠٠ عدد ماسک و ١۵٠ پرس غذای گرم بین کارتن خواب های حاشیه شهر زاهدان
محدثه حق نظری فرمانده حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) سپاه زاهدان از توزیع ١٠٠٠ عدد ماسک و ١۵٠ پرس غذای گرم بین کارتن خواب های حاشیه شهر زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۴
 
محدثه حق نظری در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: خواهران بسیجی در قالب گروه های جهادی در تداوم طرح شهید سلیمانی تعداد هزار عدد ماسک و 150 پرس غذای گرم را بین کارتن خواب های حاشیه شهر زاهدان توزیع کردند.


حق نظری افزود : این عمل خداپسندانه با مشارکت خیران، نیکوکاران و خواهران بسیجی انجام شد و 40 میلیون ریال اعتبار برای این اقدامات صرف شده است و این خدمت رسانی تا نیازمندی وجود دارد و برای ما پایانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان بیماران، توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین اقشار آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات انجام شده در راستای طرح شهید سلیمانی و ریشه کنی بیماری کرونا است که توسط گروه های جهادی خواهران بسیجی انجام شده است.

حق نظری تاکید کرد: اقشار ضعیف و کم درآمد، افراد آسیب دیده از کرونا در شرایط فعلی نسبت به گذشته به حمایت و پشتیبانی بیشتری نیاز دارند تا بحران این روزهای سخت را آسانتر پشت سر بگذارند و حمایت آنان وظیفه تک تک آحاد جامعه است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark