کد مطلب: 62467
 
ارتقای سطح آگاهی‌های حقوقی مردم اولویت قرار گیرد
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بر افزایش ارتقای آگاهی‌های حقوقی جامعه توسط مسئولان متولی به ویژه سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان تأکید کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
 
به گزارش زاهدنیوز، موسی عباس‌زاده محمودی در دیدار با ابوالحسن رضایی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتی که امروز با آن سرکار داریم به دلیل نقض قوانین و مقررات است.

وی افزود: شناخت مردم نسبت حقوق و تکالیف خودشان و قوانین و مقرات موجود بسیار کم است که این مهم باید در دستور کار سازمان بسیج حقوقدانان استان باشد تا در راستای ارتقای آگاهی‌های عمومی جامعه بیش از پیش تلاش کند.

محمودی تأکید کرد: تمام تلاش ما در مجموعه رعایت حال مردم بوده است و در تمامی موارد تا جایی که قانون اجازه داده از ابزار‌های تخفیفی و حمایتی استفاده شده است لذا موضوع تبیین قوانین برای بازاریان، کسبه و مردم بسیار می‌تواند در کاهش بروز تخلفات تأثیر‌گذار باشد.

در ادامه رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان نیز با تأکید بر اینکه این سازمان آمادگی دارد تا بخشنامه‌های حقوقی که مرتبط با بخش‌های مختلف صنفی است را از طریق بسیج اقشار پیگیری نموده و در اختیار آن‌ها قرار دهد تا ضمن اشراف به قوانین و مقررات حوزه کاری خود از بروز مشکلات وتخلفات احتمالی جلوگیری شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark