کد مطلب: 48797
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:
امیدواریم برنامه خاصی پشت ثبت نام 12 هزار نفری برای مجلس نباشد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: در نهایت بعد از رد صلاحیت ها و اعلام افراد نهایی از سوی شورای نگهبان، بهتر است چه اصلاح طلبان و چه اصولگرایان هنگامی که لیست خود را تکمیل کردند باید رایزنی هایی را انجام دهند و افرادی که اسامی آنها جزء این دو لیست نبود کمک کنند و کنار بروند
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
 
به گزارش زاهدانه به نقل از  راه دانا؛ طی روزهای گذشته پرونده ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی بسته شده است اما حاشیه های ثبت نام در این دو انتخابات همچنان وجود دارد.

یکی از حواشی این دو انتخابات تعداد ثبت نام کنندگان برای هر دو انتخابات بود؛ به طوری که 12 هزار و 123 نفر آمار نهایی ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.

محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و یکی از اعضای ائتلاف اصولگرایان در تحلیل این تعداد زیاد ثبت نام کنندگان گفت: اگرچه برخی معتقدند که این اقدام به دنبال به چالش کشیدن شورای نگهبان بوده است، اما من با خوشبینی به این قضیه نگاه می‌کنم.

وی با بیان اینکه امیدواریم طراحی خاصی پشت این موضوع وجود نداشته باشد گفت: قانون انتخابات این اجازه را به هر کسی برای ثبت نام می دهد و جریان های مختلف علاقه مندی زیادی برا حضور در انتخابات از خود نشان دادند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: در نهایت بعد از رد صلاحیت ها و اعلام افراد نهایی از سوی شورای نگهبان، بهتر است چه اصلاح طلبان و چه اصولگرایان هنگامی که لیست خود را تکمیل کردند باید رایزنی هایی را انجام دهند و افرادی که اسامی آنها جزء این دو لیست نبود کمک کنند و کنار بروند تا رأی های هر لیست بیشتر شود که این موضوع به ایجاد وحدت در هر دو جناح کمک بیشتری می کند.

 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark