کد مطلب: 40597
 
مشکلات مالی بر سر راه میزبانی مسابقات غرب آسیا
رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر زاهدان گفت: استان سیستان و بلوچستان در بهمن ماه میزبان مسابقات بین المللی غرب آسیا خواهد بود و این در حالی است که هنور دگیر مشکلات مالی برگزاری این رقابت مهم هستیم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۷
 
عباس شیبک
عباس شیبک ظهر امروز ( 27 آبان ) در حاشیه جلسه کارگروه مسابقات غرب آسیا در محل سالن شورای شهر زاهدان به خبرنگار زاهدانه گفت : 29 بهمن ماه سال جاری شهرستان زاهدان برای اولین بار در تاریخ ورزش استان میزبان مسابقات بین المللی ووشو غرب آسیا خواهد بود.

وی گفت : در ابتدا 14 کشور آمادگی خود را جهت حضور در رقابتها اعلام کردند که جدیداً پنج کشور دیگر به آنها اضافه شده است .

شیبک کشورهای شرکت کننده در این رقابت را اینگونه معرفی کرد : تیم های کشور های سوریه، عراق، کویت، یمن، عمان ، اردن، افغانستان، پاکستان ، هندوستان، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در این رقابت حضور دادند.

وی با اشاره به زمان اندک تا برگزاری مسابقات بین المللی گفت: این مسابقات باید به بهترین نحو برگزار شود تا نام استان و کشور ما در بین دیگر کشورها سربلند باشد اما متاسفانه همچنان در انتظار و تامین اعتبارات برای میزبانی این مسابقات در زاهدان هستیم.

وی ادامه داد:مهم ترین بحث در این مورد تامین بودجه و تبلیغات درمکان ها و  اجتماع های عمومی می باشد که تاکنون هیچ کمک مالی در این خصوص صورت نگرفته است و فقط هزینه رفت و آمد مهمانان را فدراسیون متقبل شده است .

 شیبک به حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان و لاریجانی رئیس مجلس بعنوان میهمانان ویژه این مسابقات خبر داد و گفت :  کسانی که مترجم زبان های خارجه از جمله  زبان روسی،عربی و انگلیسی هستند می توانند جهت همکاری  به ما مراجعه کنند.

وی افزود : این رقابتها به مدت 3 روز برگزار می شود و در این مدت از شبکه سراسری سیما بصورت زنده پخش خواهد شد .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark