کد مطلب: 60667
 
دستگیری عامل فروش و تبلیغ مواد مخدر در چابهار
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و تلاش ماموران انتظامی چابهار عامل فروش و تبلیغ مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار احمد طاهری اظهار داشت: اخیراً در پی انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش و تبلیغ مواد مخدر در یکی محورهای فرعی شهرستان چابهار می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این اقدام مجرمانه توسط این فرد که با انتشار در فضای مجازی نگرانی و تشویش اذهان عمومی را به همراه داشت، افزود: علی رغم متواری و مخفی بودن متهم، با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تلاش مأموران انتظامی در شهرستان چابهار این مجرم در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس انتظامی شهرستان چابهار منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعترافات صریح این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، تصریح کرد: کسانی که بخواهند با اقدام غیر قانونی و مجرمانه خود باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند و یا با انجام رفتارهای هنجارشکن موجبات نگرانی مردم را فراهم کنند به شدت با اقدام قانونی و سخت پلیس روبرو خواهند شد.

وی افزود: مجرمان بدانند که پلیس به صورت شبانه روز و با اشرافیت کامل تحرکات و فعالیت‌های آنها را رصد و اجازه جولان و یا هر گونه اقدام غیر قانونی به هنجار شکنان را نخواهد داد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark