کد مطلب: 38905
 
ملت شریف ایران به تهدیدها و تطمیع‌های دشمنان فریفته نخواهد شد
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف پس از بازگشت رئیس جمهور از سفر نیویورک نامه‌ای به وی نوشت.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
ملت شریف ایران به تهدیدها و تطمیع‌های دشمنان فریفته نخواهد شد
 
به گزارش زاهدانه ، نامه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به رئیس جمهوری پس از بازگشت از سفر نیویورک به شرح زیر منتشر شد.

باسمه تعالی
جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور
با سلام

در ابتدا باید از اقدامات و مواضع مفید شما در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر کنیم، امیدواریم که همیشه رساننده صدای عزت و سربلندی ملت ایران به گوش جهانیان، حامی مردم مستضعف در مقابل مستکبرین و روشنگر جنایات مستکبران باشید.

جناب آقای روحانی

همانطور که میدانید اکنون در جایگاهی ایستاده ایم که سالها از جنایت ها و ظلمهای اسرائیل و آمریکا و انگلیس بر مردم آزادیخواه جهان و بخصوص ایران میگذرد.جنایتها و ظلمهایی که بر کسی پوشیده نیست.

به عنوان نمونه در مورد کشور انگلیس، هر کسی میداند که دشمنی ما با آنها چه دیرینه است؛از دوران مشروطه که سران انگلیس برای استعمار و ویرانی کشور و غارت منابع آن هرکاری که میتوانسته انجام داده اند،تا سالهای دفاع مقدس و تا فتنه 88 که از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و تمامی امکانات رسانه ای و مالی خود در این زمینه را به کار بستند.

ادعاهای مضحکی که نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به نظام مقدس ما داشت، بر همه مردم آزادیخواه ایران و جهان پوچ بودن آن واضح است. اما ما، جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف– بعنوان عضو کوچکی از مردم ایران- لازم میبینیم که چند نکته را متذکر شویم.

ریاست محترم جمهور

ضمن حمایت از ابراز تاسف شما و وزارت خارجه که اقدامی به جا بود و البته انتظار می‌رفت موضع‌گیری صریح تر و شفاف‌تری انجام شود، باید گفت که آنچه در این اتفاق، بسیار مهم و قابل توجه است، درس بزرگیست که ما دوباره تجربه کردیم، اینکه لبخند و تعامل و حتی نشست و برخاست با چنین دولتهایی نتیجه ای برای منافع ملی جز گستاخی بیشتر آنها ندارد. درس بزرگی که بموجب آن یکبار دیگرچهره پلید و خبیث این مستکبران نمایان شد.

در این جا باید بگوییم که بموجب این تجربه انتظار میرود که دیگر بدنبال ایجاد فرصت های دیگری برای آنها نباشیم چراکه به اندازه کافی در این یکسال فرصتهای متعددی را در اختیار داشته اند که اعتماد ملت ایران را جلب کنند؛ و از طرفی عزت و بزرگی ما در دنیا با رفتارها و سخنان بی شرمانه آنها خدشه دار نشود. اینجاست که باید به مثابه "اشدا علی الکفار"عمل نمود چرا که در این یکسال بارها تجربه شد که آنان زبان نرم را متوجه نمیشوند. این ها همانند حیوان درنده ای هستندکه بموجب اندکی خوشرویی حریصتر شده و بیشتر حمله می‌کنند.

در آخر لازم می‌دانیم یادآور شویم که بحمدالله ملت بزرگ ایران با بصیرت عمار گونه خود، تحرکات آنان را زیر نظر دارد. همه ما در این دوران آموخته‌ایم که استقلال و آزادی و روی پای خود ایستادن و ایمان و اسلام اجازه راضی شدن آنها را از ما نمی‌دهد. پس نه با تهدیدها و نه با تطمیع‌های آنها فریفته نخواهیم شد؛ که این همان دو راهیست که شیطان برای نفوذ از آنها بهره میبرد. از مسئولین کشور هم انتظار چنین است، که در این برهه حساس با دیدن چنین تجربه هایی دچار خطای محاسباتی نشوند و کار را با تکیه و مغتنم شمردن فرصتهای درونی کشور پیش ببرند، که انشاالله در این مسیر یاری خداوند هم خواهد بود.

در پایان آروزی توفیق و سربلندی شما را از خداوند متعال داریم والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark