کد مطلب: 57805
 
کسانی که با معامله قرن همراهی میکنند دشمن اسلام هستند
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: کسانی که با این معامله ننگین همراهی می کنند، دشمن اسلامند و باید بدانند که مردم بیدار مسلمان هیچ گاه فریب این بازی دشمنان را نخواهند خورد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
 
مولوی عنایت الله رسولی زاده درگفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: معامله قرن، فلسطینیان و حقوق آنها را نادیده گرفته است همانطور که در تمامی این سالها توسط اسرائیل غاصب مورد ظلم و ستم قرار گرفته و نادیده گرفته شده اند.

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز افزود: اگر برخی کشورهای اسلامی مانند عربستان از این معامله شرم آور حمایت می کنند بخاطر این است که آنها همیشه به دنبال منافع مالی خود بوده اند و در حاکمیت آنها هیچگاه احکام الهی مورد توجه نبوده و نیست.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی تنها به دنبال دشمنی با ملت های مسلمان هستند و چون ایران به عنوان یک کشور مسلمان و مقتدرهمیشه در مقابل آنها ایستادگی کرده است می خواهند با این اقدام به جبهه مقاومت اسلامی ضربه بزنند که این خیالی باطل است.

رسولی زاده درپایان خاطرنشان کرد: کسانی که با این معامله ننگین همراهی می کنند، دشمن اسلامند و باید بدانند که مردم بیدار مسلمان هیچ گاه فریب این بازی دشمنان را نخواهند خورد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark