کد مطلب: 60225
 
به همت گروه های جهادی سپاه زاهدان انجام شد؛
تداوم طرح شهید سلیمانی با توزیع 500 عدد ماسک در مناطق حاشیه نشین زاهدان
قویدل حیدری فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر سپاه زاهدان از تداوم فعالیت های جهادی بسیجیان در راستای طرح شهید سلیمانی و توزیع 500 عدد ماسک در مناطق حاشیه نشین این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴
 
مهدی قویدل حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز؛ بیان کرد: گروه جهادی شهید گرگیچ این حوزه مقاومت در ادامه فعالیت های خود در راستای طرح شهید سلیمانی  تعداد 500 عدد ماسک را برای پیشگیری از شیوع کرونا بین خانواده های نیازمند حاشیه شهر زاهدان توزیع کردند.

وی افزود: همچنین بسیجیان این گروه های جهادی ضمن غربالگری بیماران کرونایی به آموزش چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی به خانواده های درگیر با این ویروس می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: بیماریابی فعال و جداسازی بیماران، توزیع کمک های مومنانه، ماسک و مواد ضد عفونی کننده و مشارکت در اجرای واکسیناسیون از دیگر اقدامات گره های جهادی بسیج در راستای طرح شهید سلیمانی و مقابله با کرونا است.

قویدل تاکید کرد: با توجه به اینکه این طرح با نام و روح شهید قاسم سلیمانی همراه است حضور بسیجیان و اجرای این طرح تا زمانی که یک بیمار هم وجود داشته باشد در میدان مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark