کد مطلب: 35999
 
از طرح‌های تولیدی در روستا‌ها حمایت می‌شود
معاون سامانه دهی و توانمند سازی صندوق مهر امام رضا(ع)گفت: 50درصد اعتبارات این صندوق به منظور حمایت از طرح‌های تولیدی به روستاها اختصاص داده شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۶
از طرح‌های تولیدی در روستا‌ها حمایت می‌شود
 
به گزارش زاهدانه ، علی اصحابی معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا(ع) در خصوص اعتبارات در نظر گرفته شده به طرح‌های روستایی در این صندوق گفت:در بخش روستایی از فرآوری محصولات محلی فرآوری محصولات لبنی در بخش کشاورزی نیزاز محصولات گلخانه‌ای ماهیان زمینی آبزیان و...که بستر مناسبی برای تولید دارند حمایت می‌شود که در این راستا نیز 50 درصد اعتبارات این صندوق در نظر گرفته شده است.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش حمایت از تولید در مناطق روستایی از مهاجرت روستاییان نیز جلوگیری می‌شود تصریح کرد: رو کرد جدید صندوق مهر رضا (ع)حمایت‌های جمعی و خوشه ای است به ویژه حمایت از کار آفرینانجوانان پشتیبان و افراد جویای کار که به طور جدی نیز دنبال می شود.

معادل ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا (ع)خاطرنشان کرد: با حمایت از کا آفرینان و پشتیبانان در واقعذ نقد سنگینی به جامعه تزریق نمی‌شودبلکه نقد سنگینی به مرحله تولید کار خانه انتقال پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ 
Share/Save/Bookmark