کد مطلب: 42586
 
روز چهارشنبه توضیحاتی درباره برداشت دولت از صندوق توسعه ملی ارائه می‌کنم
سخنگوی کابینه یازدهم ارائه توضیحات در مورد برداشت دولت از صندوق توسعه ملی را به روز چهارشنبه موکول کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
روز چهارشنبه توضیحاتی درباره برداشت دولت از صندوق توسعه ملی ارائه می‌کنم
 
به گزارش زاهدانه ، محمد باقر نوبخت در حاشیه اولین همایش مجلس و دفاع مقدس در پاسخ به خبرنگاران که در مورد برداشت دولت از صندوق توسعه ملی پرسیدند، گفت: ان شالله چهارشنبه به عنوان سخنگوی دولت در این زمینه صحبت می‌کنم.  
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره برنامه دولت برای تقویت بودجه دفاعی کشور تصریح کرد: در حد مقدور این ارقام در لایحه بودجه 94 پیش‌بینی شده و تقدیم مجلس شده است.
 
وی افزود: کمیسیون‌های مختلف مجلس از جمله کمیسیون تلفیق می‌توانند نسبت به این بودجه پیشنهادهای خود را ارائه کنند.  
 
نوبخت خاطر نشان کرد: ما خوشحال می‌شویم هر جایی که نمایندگان فکر می‌کنند لازم است تا بودجه آن جا تقویت شود و امکان آن بود، تقویت صورت گیرد.  
 
وی در مورد این که برخی‌ها معتقدند بودجه دفاعی کشور افزایش کمتری داشته است، گفت: لایحه‌ای که تقدیم مجلس شده پیشنهاد دولت است و منابع و مصارف در اختیار مجلس قرار دارد بنابراین هر جا که بخواهند می‌توانند کم و زیاد کنند.  
 
اضافه می‌شود؛ برخی نمایندگان از جمله احمد توکلی معتقدند دولت 4.1 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برداشت کرده است اما دولت اعتقاد به چنین موضوعی ندارد.

 پیش از این محمدباقر نوبخت گفته بود نمایندگانی که معتقدند دولت از صندوق توسعه ملی برداشت کرده باید عذرخواهی کنند.
 
این اظهارات نوبخت منجر به آن شد که احمد توکلی و حمید رسایی در جلسه علنی روز گذشته مجلس تذکر بدهند و لاریجانی نیز در پاسخ به تذکر رسایی گفت: اظهارات آقای نوبخت درست نبود.  
 
بنابراین روز چهارشنبه محمدباقر نوبخت در این باره توضیحاتی ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark