کد مطلب: 57058
 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد:
۲ کشته و ۱۰ زخمی در سومین روز نوروز ۹۸
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: طی دو فقره تصادف در سومین روز از عید نوروز، در محورهای مواصلاتی حوزه بلوچستان تاکنون ۲ کشته و ۱۰ زخمی شده اند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۷
 
محمودرضا ناصح در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: حادثه اول حوالی ساعت 17 و ۲۰ دقیقه روش گذشته در محور ایرانشهر-نیکشهر حدفاصل منطقه جاوشیر رخ داد که براثر
از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تا پایان دوم فروردین ماه، 119 تصادف در حوزه جنوب استان به ثبت رسیده که بر اثر آنها 168 نفر مجروح شده اند
برخورد خودروی تیبا با یک دستگاه پراید، ۸ نفر از سرنشینان آنان مجروح و به بیمارستان جهت سیر مراحل درمانی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد:حادثه دوم نیز در ساعت20 و 4دقیقه در محور ایرانشهر به جلگه رخ داد که براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ متاسفانه ۲ نفر کشته و ۲ نفر از سرنشینان نیز مجروح و به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تا پایان دوم فروردین ماه، 119 تصادف در حوزه جنوب استان به ثبت رسیده که بر اثر آنها 168 نفر مجروح شده اند و خوشبختانه فوتی در این تصادفات به ثبت نرسیده است.

وی تاکید کرد: رانندگان و خانواده ها باید در طی سقر قوانین و مقررات و نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع هیچ گونه حادثه ای نباشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark