کد مطلب: 57788
 
کشف 526 کیلو مواد افیونی در زاهدان
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند سازمان یافته و حرفه ای قاچاق و کشف 526 کیلو و 740گرم مواد افیونی در شهر زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ سردار "محمد قنبری" با اعلام خبر کشف بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر گفت: تیم های عملیات ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از فعالیت یک باند سازمان یافته و حرفه ای تهیه و توزیع قاچاق مواد مخدر در شرق کشور دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چندین شبانه روز تحقیقاتی گسترده میدانی مخفیگاه اعضای این باند را در یکی از مناطق شهر زاهدان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

قنبری تصریح کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با اطمینان از صحت موضوع شب گذشته پس از هماهنگی های لازم قضائی با محاصره محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: در این عملیات 3عضو اصلی این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی که قصد فرار از محل را داشتند تکاوران پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی مخفیگاه قاچاقچیان 526 کیلو و740گرم مواد افیونی شامل 279 کیلو و 600گرم مرفین، 176کیلو و 780گرم تریاک و 70کیلو و 360گرم هروئین کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتي و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچيان به اهداف پليد خود دست پيدا کنند و از شهروندان انتظار داریم هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت سوداگران مرگ با تماس 110در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark