کد مطلب: 56888
 
اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان با کمک گروه های جهادی
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان با کمک گروه های جهادی بسیجی اجرا می شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶
 
به گزارش زاهدنیوز، علی اکبر جعفری در مراسم آغاز عملیات اجرایی 40 هزار پروژه عمرانی بسیج در کشور که به صورت وبدئو کنفرانس برگزار شد،اظهار کرد: در قالب آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها، هزار و 551 پروژه پیشنهادی سیستان وبلوچستان در کنار بیش از 8هزار پروژه محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و مردم یاری بسیج سازندگی استان که با مشارکت دستگاه های اجرایی، خیرین و ظرفیت موجود سپاه پاسداران در دست اجرا قرار دارد، از امروز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی ادامه داد:این پروژه ها با بهره گیری از ظرفیت عظیم بسیج گروه های جهادی و با اولویت نیازمندی اولیه استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، این پروژه ها شامل احداث مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرمت و تکمیل خانه محروم، تکمیل مسجد، احداث کارگاه اشتغال زایی، ساخت دارالقرآن و مدرسه سه کلاسه، احیای قنوات، اجرای پروژه های آبرسانی و غیره می باشد.

جعفری افزود: برای اجرای این پروژه ها، سپاه آمادگی دارد به جهت تسریع در اجرا و هم افزایی با دستگاه های همکار دولتی در سراسر استان، مکان هایی که به توافق طرفین برسد را اقدام به اجرای مشترک از محل منابع و اعتبارات عمرانی و استانی در سال 98 کند.

این مسئول بیان کرد: بسیج سازندگی آمادگی دارد کلیه پروژه های عمرانی کوچک و زود بازده دستگاه های اجرایی را به صورت امانی و در کمترین زمان ممکن در نقاط مختلف استان و طرح هایی که پیمانکاران خصوصی توان و تمایلی برای فعالیت ندارند را اجرا کند.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطر نشان کرد: برای اجرایی شدن هزار و 551طرحی که از امروز به صورت رسمی عملیات اجرایی آنها آغاز شده، مبلغ تقریبی 76 میلیارد تومان مورد نیاز می باشد که 53میلیارد تومان از این میزان را برای بخش اجتماعی درتظر گرفته ایم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark