کد مطلب: 50442
 
کارشناس علوم دینی و مبلغ بین المللی اهل سنت زاهدان:
انقلابی گر بودن سرلوحه کار قرار گیرد/ آمریکا غیرقابل اعتماد است
کارشناس علوم دینی و مبلغ بین المللی اهل سنت زاهدان با بیان اینکه باید انقلابی گر بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: بصیرت و دیدگاه رهبر انقلاب برای همه مسلمانان محترم است از اینرو همه وظیفه داریم از فرمایشات ایشان پیروی کنیم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳
 
مولوی عبدالرحیم رئیسی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه باید انقلابی گر بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار داشت:  بصیرت و دیدگاه رهبر انقلاب برای همه مسلمانان محترم است از اینرو همه وظیفه داریم از فرمایشات ایشان پیروی کنیم.
وی گفت: هر گروه یا شخصی که اسلام را تندرو جلوه دهد از نظر شرعی حرام انجام داده زیرا در شریعت تندروی جایگاهی ندارد از اینرو با استناد به آیات الهی می توان گفت کار دینی- فرهنگی باید با سیاست، حکمت و نرمش انجام شود زیرا تندروی در اسلام ناروا و حرام محسوب می شود.
کارشناس علوم دینی و مبلغ بین المللی اهل سنت زاهدان اقدامات تندرویی را که گروه های تکفیری به نام اسلام انجام می دهند را دروغ و پرداخته ذهن خود آنها عنوان کرد و افزود: هر لطمه و آسیبی که به اسلام وارد شده از سوی این افراد است.
وی در ادامه در خصوص لغو تحریم ها و دشمنی جهان کفر با اسلام اظهار داشت: در زمان لغو تحریم ها باید مشکلات اساسی حل می شد اما تاکنون اثری از رفع آن در جامعه احساس نشده است.
وی بیان کرد: هر لطمه و آسیبی که می بینیم از کانال عربستان سعودی، استکبار جهانی و تروریست است زیرا همه این گروه ها دست نشانده انگلیس بوده که جهان کفر را بر علیه اسلام طراحی کرده است.
وی اتحاد و همدلی را راهکاری در جهت خنثی سازی توطئه دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: باید همه کشورهای اسلامی متحد شوند و با آسیب شناسی شر این ظالمان را از جهان اسلام برکنند.
مولوی رئیسی در تکمیل این مطلب بیان داشت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب ما با اتحاد، انسجام و همدلی می توانیم مشت محکمی بر دهان  یاوه گویان استکبار جهانی بزنیم.
کارشناس علوم دینی و مبلغ بین المللی اهل سنت زاهدان در پایان با اشاره به اینکه نباید به آمریکا اعتماد کرد، گفت: هیچ راهی برای اعتماد به آمریکا وجود ندارد زیرا در این راستا قرآن تکلیف ما را روشن کرده از اینرو بعنوان یک مسلمان نمی توان به آمریکای جنایتکار که پدر اسرائیل است اعتماد کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark