کد مطلب: 61792
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌وبلوچستان خبر داد؛
آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به هشدار سح زرد و نارنجی هواشناسی، تمامی پرسنل عملیاتی و امدادی این شرکت در حال آماده باش قرار گرفتند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۵
 
به گزارش زاهد نیوز، خلیل عوض زاده با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: به دنبال هشدار صادر شده کلیه مرخصی های پرسنل، لغو شد.

وی افزود: طبق هشدار صادره شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان، فنوج، زرآباد، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر، بمپور، نیکشهر و لاشار از جمله مناطق تحت تاثیر این شرایط جوی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری مردم در شرایط بحرانی بسیار مهم است، تصریح کرد: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی از طوفان و بارندگی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

عوض زاده گفت: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط جوی شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ‌ضروری پرهیز کنند، همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل‌ های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی دوری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با توجه به بالا بودن مصرف گاز کشور افزود: مشترکان هم استانی، با هدف پایداری هر چه بیشتر حامل های انرژی (برق و گاز) نسبت به مصرف بهینه انرژی اقدام کنند.

عوض زاده با اشاره به اینکه تولید برق کشور از طریق نیروگاه ها انجام می‌شود و سوخت غالب تولیدی این نیروگاه‌ها گاز است، خاطرنشان کرد: با مدیریت مصرف برق، میزان مصرف گاز نیروگاه ها کاهش می یابد و شبکه های گاز خانگی پایداری خود را حفظ می‌کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark